امام جمعه فریدونکنار:

اعصاب و اقتصاد مردم در دولت تدبیر با کاکُل غرب گره خورد/ادامه حمایت از آیت‌الله رئیسی به شرط ماندن در خط ولایت

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه اعصاب و اقتصاد مردم در دولت تدبیر با کاکُل غرب گره خورد گفت: سختی‌های امروز ما به خاطر بی‌تدبیری برخی از مسئولین در دولت‌های گذشته است

به گزارش بصیرنیوز، حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور در خطبه‌های نمازجمعه فریدونکنار با قدردانی از برگزاری برنامه‌های مختلف به‌مناسبت عید قربان تا غدیر، اظهارکرد: از مجموعه‌های مختلفی که در این شهرستان به‌مناسبت ایام قربان تا غدیر برنامه‌های مختلفی را برگزار کردند قدردانی می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: پخش بیش از ۱۰ هزار پُرس غذای گرم، مانور خودرویی، اجرای سرود و فضاسازی شهری ازجمله فعالیت‌های مناسبی بود که توسط هیات‌های مذهبی و فعالان فرهنگی و همچنین با تلاش مسئولان انجام گرفت.

امام جمعه فریدونکنار با اشاره اینکه  مقام معظم رهبری در آخرین دیدار اعضای هیات دولت دوازدهم با ایشان، پنج درس را به ما آموختند، تصریح کرد: مردم ایران از عملکرد دولت یازدهم و دوازدهم گلایه‌های شدیدی دارند اما نباید این دولت غیرمنصفانه تحلیل شده و حتی کارهای کوچکش نباید نادیده گرفته شود بلکه زشت و زیبا با هم باید مورد قضاوت قرار گیرد.

تقی پور یادآورشد: به فرموده مقام معظم رهبری تمامی کارها در دیوان الهی ثبت می‌شود و هیچ فردی نباید خیال کند که هر کاری انجام داد دیگر هیچ جا مورد محاسبه قرار نمی‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بی‌اعتمادی به غرب را مهمترین تجربه این دولت برای آیندگان برشمردند، ادامه داد: طی هشت سال، اعصاب و اقتصاد و حیثیت مردم به کاکُل غرب گره خورد و با این نگاه به بیرون بسیاری از کارخانه‌ها تعطیل و خسارت‌های فراوان به کشور وارد شده است.

امام جمعه فریدونکنار تاکید کرد: اگر دولت سیزدهم می‌خواهد موفق شود باید نگاه خودش را از خون‌آشامان دنیا به ویژه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان قطع کند.

تقی پور افزود: سختی‌های امروز ما به خاطر بی‌تدبیری برخی از مسئولین در دولت‌های گذشته است که این بی‌تدبیری‌ها موجب شد که هم‌اکنون شاهد قطع برق در کشور باشیم.

وی با بیان اینکه تفکر آیت‌الله رئیسی مورد پسند ما است گفت: حمایت‌های ما از دولت سیزدهم تا زمانی که ایشان در خط ولایت باشند ادامه پیدا خواهد کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا