مدیر شبکه بهداشت و درمان فریدونکنار:

بیمارستان فریدونکنار ظرفیت پذیرش بیماران کرونایی را ندارد/تزریق بیش از ۱۳ هزار دوز واکسن به گروه‌های هدف

مدیر شبکه بهداشت و درمان فریدونکنار با اعلام این خبر که بیمارستان فریدونکنار ظرفیت پذیرش بیماران کرونایی را ندارد گفت: بیش از 13 هزار دوز واکسن به گروه‌های هدف تزریق شد.

به گزارش بصیرنیوز، ناصر بزرگیان در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اعلام اینکه وضعیت بیماری کرونا در فریدونکنار قرمز است، اظهارکرد: درحال حاضر ۸۷ بیمار کرونایی در بیمارستان امام خمینی(ره) بستری هستند و همچنین ۶۰ نفر به‌صورت موقت تحت مراقبت قرار دارند که به علت کمبود تخت در منزل بستری شدند.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت بیمارستان فریدونکنار تمکیل شده است و تخت خالی موجود نیست، خاطرنشان کرد: تمامی ظرفیت بخش‌های جراحی، داخلی، سی سی یو و آی سی یو به بیماران کرونایی اختصاص پیدا کرده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان فریدونکنار تصریح کرد: ۶ مرکز واکسیناسیون در این شهرستان راه‌اندازی شده و تاکنون ۱۳ هزار و ۵۸۳ دوز واکسن تزریق شده است.

بزرگیان با بیان اینکه دریافت واکسن به منزله ایمنی کامل نیست تاکید کرد: متاسفانه حدود سه درصد از شهروندانی که واکسن دریافت کرده‌اند به بیماری کرونا مبتلا شدند که نیاز است همگان مسائل بهداشتی را رعایت کنند.

وی افزود: از مردم عزیز فریدونکنار تقاضا می‌کنیم که بدون ماسک از منزل خارج نشوند چراکه دیگر توان و امکاناتی برای کادر و مراکز درمانی وجود ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا