توضیح رئیس هیات فوتبال فریدونکنار درباره حاشیه‌های یک بازی فوتبال؛

با عوامل حضور داور زن در مسابقه مردان برخورد می‌شود/از مردم فریدونکنار عذرخواهی می‌کنم

رئیس هیات فوتبال فریدونکنار درباره حضور یک زن در تیم داوری مسابقه دوستانه فوتبال از مردم این شهرستان عذرخواهی و بر لزوم برخورد با عوامل این اتفاق تاکید کرد.

به گزارش بصیرنیوز، غلامحسین صانعی رئیس هیات فوتبال فریدونکنار در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره حضور یک داور زن در مسابقه فوتبال مردان اظهارکرد: در پی درخواست تیم فوتبال‌ امید کناریها فریدونکنار مبنی بر برگزاری یک مسابقه دوستانه با تیم شهرداری سرخرود در زمین فوتبال شهید کریم آزادی این زمین در اختیار آن‌ها قرار داده شد.

وی با اشاره به اینکه در مسابقات دوستانه، تیم داوری با توافق دو طرف مسابقه انتخاب می‌شود، خاطرنشان کرد: با توافق صورت گرفته یک نفر به‌عنوان داور اصلی انتخاب شد و ایشان کمک‌های خودشان را انتخاب کردند که متاسفانه در تیم داوری یک داور خانم حضور داشت که به هیچ عنوان نباید این امر رخ می‌داد.

رئیس هیات فوتبال فریدونکنار با عذرخواهی از مردم فریدونکنار به دلیل اتفاق رخ داده، تصریح کرد: به دلیل اینکه این یک بازی دوستانه بود و به صورت معمول در بازی‌های دوستانه نیاز به صدور کارت برای داوران و مجوزهای دیگر نیست ما در جریان این اتفاق نبودیم اما با کمال احترام از مردم شریف فریدونکنار عذرخواهی می‌کنیم و قول می‌دهیم که چنین چیزی دیگر تکرار نمی‌شود.

صانعی تاکید کرد: پیگیری‌های لازم درباره این اتفاق درحال انجام است و عواملی که موجب شدند یک داور زن در مسابقه فوتبال مردان حاضر شود باید منتظر برخورد سخت باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا