مدیر کل امور بانوان و خانواده استان مازندران

ضرورت احداث پارک بانوان در هرشهرستان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، مریم جمشیدی در جمع مسئولین ادارت و نهادهای فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: تفاهم نامه ای را با سازمان فنی حرفه ای برای بانوان استان به صورت آموزش رایگان یا تخفیف بالا منعقد نموده ایم.

وی با بیان اینکه مشکل امروز بانوی ایرانی نداشتن آگاهی است، اذعان داشت: برای رسیدن به نتیجه لازم است که سطح آگاهی ها بالا رود و در صورت حصول این هدف سطح کیفی زندگی خانواده ها رشد می کند.

جمشیدی با اشاره به احداث فرهنگسرا در بابل تصریح کرد: اگر بتوانیم سرمایه گذاری برای احداث فرهنگسرا جذب کنیم می توانیم این مهم را در فریدونکنار اجرایی کنیم.

وی با اشاره به اینکه در بخش بانوان در این شهر کمکاری شده است، یادآور شد: سیاست استانی این است که در هر شهرستان مازندران یک پارک بانوان احداث شود تا جوانان بانو فریدونکناری بدون هیچ مشکلی به ورزش و تفریح بپردازند.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استان مازندران افزود: این پارک مختص به بانوان نیست و پس از یک ساعت مشخص مربوط به خانواده می شود.

جمشیدی عنوان داشت: در هر شهرستان باید بازارچه دائمی برای بانوان ایجاد شود، بسیاری از آسیب هایی که در بازارهای گوناگون وجود دارد در بازارچه محلی وجود ندارد و محصولات زنانه توسط بانوان در محیط مصون عرضه شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا