فرمانده دوران دفاع مقدس:

اخلاص و تلاش از درس‌های دفاع مقدس است/لزوم تقویت مدیریت جهادی و علمی برای رفع مشکلات کشور

فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه اخلاص و تلاش از درس‌های دفاع مقدس است گفت: مدیریت جهادی و علمی از دیگر ملزومات رفع مشکلات فعلی است که امیدواریم این دو واژه در کشور تقویت شود.

به گزارش بصیرنیوز، ولی‌الله نانواکناری در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهارکرد: دفاع مقدس قله افتخار جمهوری اسلامی است که دستاوردهای زیادی را به همراه داشت.

وی با اشاره به اینکه اخلاص و تلاش از درس‌های مهم دفاع مقدس بوده است خاطرنشان کرد: رزمندگان دوران دفاع مقدس صادقانه و خالصانه در راه رضای خدا پا به میدان جهاد گذاشتند که این مهم نیاز امروز جامعه ما است.

فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: تلاش برای رسیدن به اهداف ترسیم شده از ویژگی‌های مهم رزمندگان دفاع مقدس بود که با دست خالی به جنگ دشمن تا دندان مسلح رفته اما با باوری که داشتند توانستند دشمن را مغلوب کنند.

نانواکناری با بیان اینکه حماسه رزمندگان دفاع مقدس موجب حیرت جهانیان شده است، افزود: درحالی که برخی عملیات‌ها مانند عملیات والفجر هشت در هیچ تئوری نظامی قابل اجرا نبود اما رزمندگان دفاع مقدس با اخلاص و تلاش توانستند از اروند دیوانه عبور کنند.

وی با اشاره به برخی از موفقیت‌های رزمندگان در جنگ تحمیلی، یادآورشد: رزمندگان با امکانات کم اما با ارده قوی پل بعثت را بر روی رودخانه اروند احداث کرده یا در عملیات پر پیچ و خم کربلای پنج پیروز شدند.

نانواکناری ادامه داد: ولایت‌مداری، رشد و توسعه کشور، عدالت‌خواهی و مبارزه با ظلم و ستم از دیگر ویژگی‌ها و اهداف رزمندگان دفاع مقدس بود که برای رسیدن به این هدف‌ها حتی از جان خود گذشتند.

وی با بیان اینکه وحدت از دیگر رموز موفقیت رزمندگان و درس دفاع مقدس است گفت: حفظ انسجام و اتحاد یکی از موضوعاتی است که امروز مانند دوران جنگ تحمیلی باید سرلوحه تمام امور در کشور باشد چراکه برای خنثی کردن توطئه‌های جدید توسط آمریکا و اسرائیل در مرزها این مهم بسیار ضروری است.

فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: اگر امروز کوتاهی توسط هر یک از آحاد جامعه صورت گیرد باید پاسخگوی شهدا باشیم و برای رسیدن به آرمان‌های شهدا، اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی و رسیدن آن به دست حضرت بقیه‌الله نیاز به تلاش خالصانه است.

نانواکناری تاکیدکرد: مدیریت جهادی و علمی از دیگر ملزومات رفع مشکلات فعلی است که امیدواریم این دو واژه در کشور تقویت شود تا شاهد پیشرفت‌های خوبی باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا