امام جمعه فریدونکنار:

“علامه حسن‌زاده آملی” در قله تقوا قرار داشت/دولت سیزدهم قاطعانه در برابر فتنه‌انگیزی‌ کشورهای همسایه بایستد

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه "علامه حسن‌زاده آملی" در قله تقوا قرار داشت گفت: از دولت سیزدهم میخواهیم که در برابر زیاده‌خواهی‌های آژانس و فتنه انگیزی‌های کشورهای آذربایجان، ترکیه، ارمنستان، آمریکا و رژیم صهیونستی قاطعانه بایستد.

به گزارش بصیرنیوز، حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور در خطبه‌های نمازجمعه فریدونکنار با گرامیداشت یاد و خاطره علامه ذوفنون عالم بزرگ مرحوم علامه حسن‌زاده آملی، اظهارکرد: چنین افرادی در عالم کم‌نظیر هستند و سالیان زیادی بگذرد تا مانند علامه حسن‌زاده آملی پا به این دنیا بگذارد.

وی با اشاره به ارادت قلبی و عملی علامه حسن‌زاده نسبت به مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: درحالی که ایشان یک عالم بزرگ بودند اما زمانی که مقام معظم رهبری به آمل سفر می‌کنند در وصف ایشان تعابیر “مولای من، عالم وفی سائس، آیت‌الله معظم خامنه ای کبیر” به کار بردند که نشان از ارادت ویژه به جایگاه رهبری است.

امام جمعه فریدونکنار با بیان اینکه علامه حسن‌زاده آملی در قله تقوا قرار داشت، تصریح کرد: ایشان همگان را به ولایت‌فقیه دعوت می‌کردند.

تقی‌پور با اشاره به اینکه همکاری و همفکری مردم فریدونکنار مثال‌زدنی است گفت: درحالی که بیمارستان امام خمینی(ره) در موج پنجم کرونا با افزایش بیماران و کمبود امکانات مواجه شد اما با حمایت همگانی مردم و مسئولین توانستیم از این موج عبور کنیم.

وی تاکید کرد: مردم روستاها باید توجه داشته باشند که اگر می‌خواهند محله خود را بسازند باید همکاری و همراهی داشته باشند.

امام جمعه فریدونکنار با بیان اینکه اربعین امسال در شهرستان ما اتفاقی زیبا رقم خورد، یادآورشد: در روز اربعین با همکاری دستگاه‌های اجرایی، نهادهای نظامی و فرهنگی و مردم توانستیم یاد کربلا را در فریدونکنار زنده کنیم.

تقی‌پور افزود: ما فقط برای امام حسین(ع) گریه نمی‌کنیم بلکه در راه سیدالشهدا(ع) و با تکیه بر آرمان‌های آن امام بزرگوار تمام زندگی خود را بر محورهای عاطفی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی با نگاه لبیک یا حسین تامین می‌کنیم.

وی بر لزوم نذورات به شیوه‌های مختلف تاکید و اظهارکرد: باتوجه به اینکه امروز شاهد پیشرفت تکنولوژی هستیم نیاز است که گفتمان حسینی در تمامی زمینه‌ها ورود پیدا کند و برای تحقق این مهم می‌توانیم نذورات مختلفی در زمینه اجرای تئاتر آئینی، فیلم کوتاه، تولید محتوا در فضای مجازی و موارد اینگونه داشته باشیم.

امام جمعه فریدونکنار با قدردانی از عوامل گروه تئاتر آئینی یاس که به مناسبت اربعین دو شب اجرا در مصلی داشتند خاطرنشان کرد: این گروه از ظرفیت‌های بسیار ارزشمند هنری در فریدونکنار بوده که نیاز است مسئولین از آن‌ها حمایت کنند تا شاهد تبیین مسائل شیعه به زبان هنر باشیم.

تقی‌پور با بیان اینکه شبهات فراوانی در ذهن جوانان وجود دارد تصریح کرد: از علما، دانشگاهیان و نخبگان شهرستان تقاضا می‌کنم که در فضای مجازی فعال باشند و اقدام به پاسخگویی شبهات کنند.

وی با اشاره به اظهارنظر یکی از مقامات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره ساخت قطعات سانتریوفوژ توسط ایران گفت: آن‌ها برای اینکه دولت سیزدهم را آزمایش کرده و برگ برنده‌ای برای خود داشته باشند اینگونه بازی‌ها را راه انداختند.

امام جمعه فریدونکنار تاکید کرد: مسئولان غربی باید توجه داشته باشند که دوران تحمیل حرف‌ها و عقاید آن‌ها به کشور ما گذشت و از دولت سیزدهم میخواهیم که در برابر زیاده‌خواهی‌های آژانس و فتنه انگیزی‌های کشورهای آذربایجان، ترکیه، ارمنستان، آمریکا و رژیم صهیونستی قاطعانه بایستد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا