مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار:

ضعف پوشش اینترنتی در فریدونکنار آزار دهنده است

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار گفت: بسترهای مخابراتی فریدونکنار به قدری دچار مشکل است که سال گذشته به محض قطعی برق، اینترنت دچار اختلال شده که در زمان برگزاری امتحانات بسیار آزار دهنده بود.

به گزارش بصیرنیوز، سیدعظیم اسماعیل‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه مدارس به تدریج بیشتر حضوری می‌شود اظهارکرد: باتوجه به اینکه تعلیم و تربیت به شیوه حضوری تاثیر بیشتری بر ذهن دانش‌آموزان دارد امیدواریم که هرچه زودتر این امکان فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: البته بستر فضای مجازی با استفاده از سامانه شاد با قابلیت‌های جدید امکان آموزش غیرحضوری را برای دانش آموزان فراهم کرده است.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار تصریح کرد: امسال ۱۰ هزار دانش‌آموز فریدونکناری سال تحصیلی جدید را در مدارس فریدونکنار آغاز کردند و همچنین با احتساب مدارس غیردولتی ۷۰۰ معلم در این شهرستان مشغول تدریس هستند.

اسماعیل‌زاده با ابراز تاسف از اینکه زیرساخت‌های شهرستان دچار مشکل است گفت: متاسفانه فریدونکنار در زمینه مخابراتی و پوشش اینترنتی به ویژه در روستاها بسیار ضعیف است که دانش‌آموزان و معلمان با مشکلات زیادی رو به رو می‌شوند.

وی ادامه داد: بسترهای مخابراتی فریدونکنار به قدری دچار مشکل است که سال گذشته به محض قطعی برق، اینترنت دچار اختلال شده که در زمان برگزاری امتحانات بسیار آزار دهنده بود.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار با ابراز امیدواری از اینکه در سال جدید شاهد رفع مشکلات موجود باشیم تاکید کرد: از مسئولان مربوطه خواستاریم تا برای رفع مشکلات مخابراتی اقدام جدی انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا