پیگیری بصیرنیوز نتیجه داد؛

فیلم| مدیرکل شیلات مازندران از نزدیک مشکلات صیادان را بررسی کرد/برطرف شدن مشکل بیمه تا پایان امسال

در پی انتشار گزارشی از مشکلات صیادان ماهی که در روزهای اخیر توسط پایگاه خبری تحلیلی بلاغ مازندران منتشر شده بود، مدیرکل شیلات مازندران کمتر از 24 ساعت پس از انتشار این گزارش با حضور در تور پره شاهد فریدونکنار از نزدیک مشکلات صیادان را بررسی کردند.

به گزارش بصیرنیوز، در پی انتشار گزارشی از ( مشکلات صیادان ماهی  ) که در روزهای اخیر توسط پایگاه خبری تحلیلی بـصیرنیوز منتشر شده بود، مدیرکل شیلات مازندران کمتر از ۲۴ ساعت پس از انتشار این گزارش با حضور در تور پره شاهد فریدونکنار از نزدیک مشکلات صیادان را بررسی کردند.

صیادان در این دیدار مشکلات خود را اعم از سهم بیمه، عدم قرار گرفتن شغل صیادی در قانوان مشاغل سختی و زیان‌آور و عدم برخورد مناسب با صیادان غیرمجاز را مطرح کردند.
حسن اسحاقی مدیرکل شیلات مازندران در این بازدید درخصوص مشکل حق بیمه صیادان اظهارکرد: در آخرین جلسه‌ای که با حضور مدیرکل تامین اجتماعی مازندران درخصوص این موضوع برگزار شد، ایشان گفتند مصوبه سازمان تامین اجتماعی برای کاهش ۱۰ درصدی نرخ حق بیمه پرداختی صیادان و سخت و زیان‌آور بودن شغل صیادی تا پایان امسال اجرایی می‌شود.
وی با اشاره به مقابله با صیادان غیرمجاز، خاطرنشان کرد: طی مصوبه‌ شورای حفظ حقوق بیت‌المال و با همکاری دستگاه‌های نظارتی و امنیتی قرار شد که برخوردهای منطقه‌ای با صیادان غیرمجاز در سطح دریای مازندران صورت گیرد.

مدیرکل شیلات مازندران درخصوص نرخ قیمت‌های ماهی، تصریح کرد: شیلات متولی صدور مجوز، نقاط استراتژیک و بهره‌برداری صید بنابر اعلام زمان مشخص شده از سوی کمیته مدیریت صید کشور است و نحوه قیمت‌گذاری و نظارت بر آن با مسئولان صنعت، معدن و تجارت و اصناف است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا