پس از تعلل طولانی مدت؛

اعضای هیات رئیسه شورای شهرستان فریدونکنار مشخص شدند/کرسی‌ها به نماینده روستاها رسید

جلسه تعیین اعضای هیات رئیسه شورای شهرستان فریدونکنار پس از کش و قوس‌های فراوان بالاخره از سوی فرماندار برگزار شد.

به گزارش بصیرنیوز، جلسه تعیین اعضای هیات رئیسه شورای اسلامی شهرستان فریدونکنار پس از کش و قوس‌های فراوان بالاخره از سوی فرماندار برگزار شد.

این نشست با حضور فرماندار و پنج نفر از نمایندگان شوراهای شهر و بخش‌های تابعه فریدونکنار در دفتر فرماندار برگزار شد و اعضای هیات رئیسه شورای اسلامی شهرستان فریدونکنار پس از رای‌گیری مشخص شدند.

در این دوره از شورای اسلامی شهرستان فریدونکنار حجت‌الله سیفایی نماینده شوراهای بخش دهفری که کاندیدا ریاست شورا بود با سه رای به‌عنوان رئیس شورای اسلامی شهرستان انتخاب شد.

همچنین علی‌اکبر شهیدنیا دیگر نماینده شوراهای بخش دهفری با سه رای به‌عنوان نماینده شورای شهرستان فریدونکنار در استان و حمیدرصا علی‌نژاد نماینده شوراهای بخش مرکزی با سه رای به‌عنوان نائب رئیس و منشی انتخاب شدند.

گفتنی است محمود شمسی و علیرضا عباسی از سوی شورای شهر عضو شورای شهرستان فریدونکنار هستند.

به گزارش بصیرنیوز، این جلسه درحالی برگزار شد که حدود دو ماه از معرفی نمایندگان شوراهای شهر و بخش فریدونکنار به فرمانداری گذشته و امروز(شنبه) آخرین مهلت معرفی نمایندگان شهرستان به استان بود.

نکته معنادار این دوره از انتخابات شوراهای شهرستان فریدونکنار، انتخاب اعضای هیات رئیسه با سه رای بود که نشان از برخی شکاف‌ها در این میان دارد که امیدواریم وحدت رویه به‌عنوان اصول رفتاری اعضای این دوره از شورای شهرستان فریدونکنار باشد و فریب برخی از جریان‌های پشت پرده را نخورند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا