همسر سردار شهید حاج حسین بصیر:

یک جا دوست نداشتم همسرم به جنگ برود!/عملکرد آیت‌الله رئیسی امید را در دل ما زنده کرد

همسر سردار شهید حاج حسین بصیر با اشاره به اینکه فقط یک جا دوست نداشتم همسرم به جنگ برود خاطرنشان کرد: با حضور و عملکرد آیت‌الله رئیسی امیدها در دل ما زنده شد.

به گزارش بصیرنیوز، آمنه براری همسر سردار شهید حاج حسین بصیر در حاشیه دیدار با خادمین شهدا به‌مناسبت برگزاری سی و چهارمین یادواره سرداران و ۳۵۰ شهید شهرستان فریدونکنار در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهارکرد: من هر چیزی که دارم از حاجی بصیر است چراکه ایشان سرآمد اخلاق، محبت و انسانیت بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه با رضایت قلبی، شوهرم را راهی جبهه می‌کردم، خاطرنشان کرد: زمانی که امام خمینی(ره) از مردم می‌خواستند که در جبهه‌ها حاضر شوند من گریه می‌کردم که چرا نمی‌توانم به جبهه بروم و به رزمنده‌ها خدمت کنم و با علاقه حاجی بصیر را راهی جنگ می‌کردم.

همسر سردار شهید حاج حسین بصیر با بیان اینکه یک جا فقط دوست نداشتم که همسرم به جنگ برود تصریح کرد: وقتی حاجی به من گفت که می‌خواهم به افغانستان بروم تا از مردم بی دفاع این کشور در مقابل ارتش شوروی دفاع کنم من حاضر نشدم و به حاجی می‌گفتم اگر تو در آنجا شهید شوی جنازه‌ات را برنمی‌گردانند.(با خنده)

براری با توصیه به جوانان امروزی به ویژه دختران گفت: از دختران و بانوان جوان می‌خواهم که حجابشان را حفظ کنند و اخلاقی نیکو داشته تا بتوانند در زندگی موفق باشند.

وی با ابراز تاسف به خاطر زیاد شدن طلاق در جامعه ادامه داد: متاسفانه زیاد شدن طلاق در جامعه ما به خاطر پایین آمدن سطح تحمل و صبر زنان و ضعیف بودن ایمان آن‌ها است.

همسر سردار شهید حاج حسین بصیر تاکید کرد: خانواده‌ها باید به فرزندان خود سبک زندگی صحیح را بیاموزند و آن‌ها را با فراز و نشیب‌ها آشنا کرده و از جدایی منع کنند.

براری با انتقاد از عملکرد مسئولان در سطوح مختلف اظهارکرد: درحالی که رزمندگان و شهدا مطیع محض امام خمینی(ره) بوده‌اند اما متاسفانه مسئولان امروز گوش به فرمان رهبری ندارند که همین امر موجب مشکلات مختلف در جامعه ما شده است.

وی با بیان اینکه فرهنگ بی‌حجابی در کشور گسترش پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: چگونه مسئولان اقدامی در مقابله با بدحجابی نمی‌کنند و مردان و زنان با بدترین وضع پوشش در شهر تردد می‌کنند.

همسر سردار شهید حاج حسین بصیر تصریح کرد: دغدغه حجاب باید به یک امر همگانی تبدیل شود و حتی فروشنده‌های کالا اجناس خود را به خریداران بدپوشش نفروشند.

براری با اشاره به مشکلات اقتصادی کنونی که گریبان‌گیر قشر ضعیف جامعه شده یادآورشد: چرا باید بیش از ۴۰ سال که از عمر انقلاب گذشته در جامعه ما عده‌ای برای مایحتاج اولیه خود دچار مشکل باشند که این نشان دهنده تقسیم نابرابر عدالت است.

وی با ابراز تاسف و گلایه از دست درازی عده‌ای به بیت‌المال و وجود فسادهای اقتصادی گفت: افرادی با دزدی‌های چند هزار میلیاردی سبب می‌شوند که ما شاهد فقر و مشکل برای عده دیگر از مردم باشیم.

همسر سردار شهید حاج حسین بصیر افزود: به دلیل دروغ‌های مسئولان و وعده‌های بی‌سرانجام در چند سال گذشته شاهد این هستیم که یک بی‌اعتمادی عمومی در بین مردم به وجود آمده است.

وی با بیان اینکه مسئولان باید مراقب مردم باشند تاکید کرد: با حضور آیت‌الله رئیسی امیدها در دل ما زنده شده که از خدا می‌خواهیم به ایشان کمک کنند تا مشکلات کشور برطرف شود.

براری افزود: آنقدر در سال‌های گذشته توسط مسئولان وقت مشکلات بر سر مردم آوار شده که شاید چند سال طول بکشد تا آقای رئیسی بتواند فقط خرابکاری‌های قبلی را اصلاح کند.

همسر سردار شهید حاج حسین بصیر با اشاره به اینکه لطف الهی و عنایت امام زمان(عج) کشور ما را نگه داشته است گفت: اگر این الطاف نبود با شیطنت‌های کشورهای استکباری ازجمله آمریکا و اسرائیل و آل سعود به یقین دیگر جمهوری اسلامی وجود نداشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا