بازی صلح به درگیری ختم شد!+عکس

بصیر،

اسطوره آرژانتینی یک پاس گل زیبا برای فرانچسکو توتی ارسال کرد که شماره ۱۰ رم آن را به گل تبدیل کرد و هواداران حاضر در ورزشگاه به خوشحالی پرداختند. در پایان نیمه اول ، هنگامی که بازیکنان در حال خروج از زمین به سمت تونل ها بودند، هواداران حاضر شاهد صحنه عجیبی بودند. درگیری بین ورون و مارادونا ایجاد شد که با دخالت بازیکنان سریعا رفع و رجوع شد ولی ایجاد درگیری در بازی با مقاصد صلح طلبانه اتفاق بسیار عجیبی بود. 

 

 


مارادونا پس از بازی خطاب به رئیس باشگاه استودیانتس که برگزار کننده بازی و یکی از عوامل اصلی انتخاب جراردو مارتینو برای هدایت آرژانتین بود گفت:” اصلا برایم اهمیت نداری، حرفم را مستقیما به تو احمق می‌گویم. ورون به من خیانت کرد،‌ مثل کاری که با خوزه کالدرون انجام داد. او مثل یک کارگردان بزرگ رفتار می‌کند. نمی‌خواهم هیچ کاری را با او یا پدرش انجام دهم. هیچ جا با او نخواهم رفت.”

 

در این دیدار بازیکنانی مثل دی ناتاله، ‌کرسپو، ‌کافو،‌ تادای، ‌مائوری، زامبروتا،‌ آبیدال، ‌داویدس، ‌رونالدینیو و … نیز حضور داشتند که مارادونا با رونالدینیو رابطه گرمی داشت و این دو در جریان بازی به خوش و بش پرداختند. همچنین بازی نیز با تساوی ۳-۳ به پایان رسید.

 

 

 

s

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا