ماجرای خانه ۹۰۰ میلیون تومانی یک عضو شورای شهر در مازندران

بصیر، یکی از اعضای شورای اسلامی شهر ساری اخیراً در گوشه‌وکنار به‌صورت علنی و غیرعلنی، اظهاراتی درباره یکی از همکاران جوان خود بیان داشته است که ابتدای امر هر مخاطبی را به تأمل و تعجب وا می‎دارد که چطور بعد از گذشت یکسال‌واندی از عمر شورا، این جوان توانسته خانه‌ای به مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان برای خود خریداری کند.

روز گذشته سایت مازندشورا در گفت‎‌وگو با مسعو پیری سوالی را از وی چنین پرسیده است: شما خانه‌ای خریدید به‎قیمت یک میلیارد تومان؟ آیا صحت دارد؟ برای تنویر افکار عمومی اگر امکان دارد منابع مالی آن را اعلام کنید.

وی جواب داد: اول اینکه خانه بنده ۹۰۰ میلیون بوده، نه یک میلیارد، در سال ۸۹ با پدر و مادر خانه‌ای در سه واحد ساختیم اما بعد از اینکه عضو شورا شدم، به‎علت مراجعات زیاد، مشکلاتی برای خانواده وجود داشت.

چون بنده تک‎فرزند هستم، با پدر و مادرم زندگی می‌کنم لذا تصمیم گرفتیم خانه‌ای بزرگتر خریداری کنیم، به‌همین دلیل منزل پدری را ۳۲۰ میلیون تومان فروختیم.

پدرم یک باغ مرکبات به وسعت یک هکتار در روستای حاجی آباد آبکسر داشت که ۴۴۰ میلیون تومان فروختیم.

۱۱۰ میلیون تومان نیز به نام خود و همسرم از موسسه مالی مهر واقع در میدان امام (ره) ساری وام گرفتم؛ ۵۰ میلون تومان کسر داشتیم که مجبور شدم خودروی پژو ۲۰۶ همسرم را بفروشم و ۱۵ میلون تومان هم قرض گرفتم.

به گزارش بلاغ، به‎دنبال این جواب، نحوه اخذ وام ۱۱۰ میلیون تومانی کمی تعجب‎برانگیز بود، یعنی خیلی‎ها شاید بپرسند که مردم عادی برای یک وام ۵ میلیون تومانی باید هفت‎خان را بگذرانند، اما چطور به‌راحتی یک عضو جوان شورا می‎تواند ۱۱۰ میلیون وام بگیرد.

مسعود پیری در پاسخ به این سوال گفت: یک وام ۵۰ میلیونی و وام دیگری که گرفتیم ۶۰ میلیونی با سود ۳۰ درصدی بود که مردم عادی هم اگر شرایط این وام را قبول داشته باشند، به‌راحتی می‎توانند دریافت کنند.

 

 

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا