سردار سپهر:

ادامه راه شهیدان و تحقق آرمان‌های آن‌ها، مطالبه ملت از مسئولان/تسلیم در برابر دشمن، خلاف گفتمان شهدا است

سردار سپهر با اشاره به اینکه ادامه راه شهیدان و تحقق آرمان‌های آن‌ها، مطالبه ملت از مسئولان است گفت: تسلیم در برابر دشمن، خلاف گفتمان شهدا است.

به گزارش بصیرنیوز، سردار محمدحسین سپهر در مراسم یادواره ۲۵ شهید روستای آستانه‌سرا فریدونکنار با اشاره به اینکه یکی از آثار و ارزش‌های مهم انقلاب اسلامی شهدا هستند اظهارکرد: ما به برکت ارواح همین شهدا کشوری سرآمد هستیم و دشمن هم به ناکامی خود و به پیروزی ما اعتراف کرده است.

وی با بیان اینکه الگوها و نمادهای شهدا و مقاومت نباید به فراموشی سپرده شود، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در تمامی محافل به احترام شهدا چفیه که نماد آن‌ها است را بر دوش خود می‌گذارند تا هیچ‌گاه الگوی مقاومت و خط شهید را فراموش نکنند.

فرمانده قرارگاه ستاد مقابله با کرونا وزارت کشور تصریح کرد: ادامه راه شهدا بر ما تکلیف بوده و اگر ما می‌خواهیم به تکلیف خود پایبند باشیم باید در مسیر آن‌ها قدم برداریم.

سپهر با بیان اینکه امروز مطالبه ملت از مسئولان ادامه راه شهیدان و تحقق آرمان‌های آن‌ها است تاکید کرد: مسئولان باید توجه داشته باشند که برای این مملکت چه خون‌هایی ریخته شد.

وی با قدردانی از برگزارکنندگان یادواره شهدا افزود: درود میفرستیم بر مردمی که با برگزاری یادواره شهدا به‌دنبال رهروی از شهدا هستند.

رئیس هیات مدیره انجمن مدیریت جهادی کشور با اشاره به اینکه تبعیت از ولایت فقیه اصل مهم در وصیت‌نامه شهدا است اظهارکرد: شهدا از ما مبارزه با دشمنان، کوتاه نیامدن از مواضع انقلابی و برداشتن موانع مقابل انقلاب را می‌خواهند.

سپهر با بیان اینکه دشمن هر روز به دنبال تنگ کردن عرصه بر ماست خاطرنشان کرد: البته به اعتراف مسئولان رزیم صهیونیستی، انقلاب اسلامی و گفتمان مقاومت پشت مرزهای اسرائیل خیمه زده است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس معیارهای قرآنی تکالیف ما برای ادامه دادن مسیر شهدا مشخص است گفت: صبر و شکیبایی بزرگترین مولفه پیروزی است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا وزارت کشور یادآورشد: کشور ما در سخت‌ترین شرایط تحریمی و اقتصادی است اما اگر با این شرايط در برابر دشمن تسلیم شویم یعنی خلاف گفتمان شهدا عمل کرده‌ایم.

سپهر تاکید کرد: دشمن در فضای مجازی به شدت درحال پمپاژ محتوای مستهجن است تا جوانان ما را از مسیر شهدا منحرف کند که باید مراقبت بسیار قوی صورت گیرد.

وی ادامه داد: ما از رئیس جمهور، دولت‌مردان و نمایندگان مجلس که درحال انجام تلاش‌های بسیار خوبی برای برطرف کردن مشکلات هستند بسیار قدردان هستیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا یادآورشد: ما یکی از کشورهایی هستیم که سطح بالای واکسیناسیون و آمار پایین کرونا را دارا هستیم و البته اگر می‌خواهیم که کرونا را کامل شکست دهیم لازم است که همچنان مسائل بهداشتی را رعایت کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا