رئیس اداره ثبت احوال فریدونکنار خبر داد

افزایش آمار ازدواج و کاهش طلاق در فریدونکنار/محمد و فاطمه در صدر نام‌های منتخب فریدونکناری‌ها

رئیس اداره ثبت احوال فریدونکنار از افزایش آمار ازدواج و کاهشی شدن روند طلاق در این شهرستان خبر داد و گفت: محمد و فاطمه در صدر نام‌های منتخب فریدونکناری‌ها قرار دارد.

به گزارش بصیرنیوز، مهدی قلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به آمار وقایع چهارگانه ثبت احوال در فریدونکنار اظهارکرد: در ۹ ماهه نخست سال ۹۹ تعداد ۴۲۷ مورد ولادت در فریدونکنار رخ داده که امسال این عدد با ۱۷ مورد افزایش به ۴۴۴ ولادت رسید.

وی خاطرنشان کرد: تعداد ۳۶۷ مورد وفات در ۹ ماهه نخست سال گذشته به وقوع پیوسته که امسال این عدد با ۴۰ مورد افزایش به ۴۰۷ فوتی رسیده است.

رئیس اداره ثبت احوال فریدونکنار با اشاره به آمار ازدواج و طلاق، تصریح کرد: ۲۳۶ مورد ازدواج در ۹ ماهه ابتدایی سال ۹۹ در فریدونکنار به ثبت رسیده که این عدد در سال جاری با رشد ۲۴ موردی به عدد ۲۶۰ رسید.

قلی‌پور با بیان اینکه خوشبختانه آمار طلاق این شهرستان روند کاهشی داشته است گفت: درحالی که سال گذشته ۲۲۲ مورد طلاق در فریدونکنار ثبت شده بود اما این عدد با ۴۵ مورد کاهش به ۱۷۷ طلاق رسیده است.

وی با بیان اسامی مورد علاقه فریدونکناری‌ها یادآور شد: بیشترین اسامی مورد علاقه فریدونکناری‌ها در هشت ماه نخست امسال برای پسران به ترتیب محمد، آریا، آرسام و شاهان و برای دختران فاطمه، جانان، پناه و لنا بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا