معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

اجازه توقف و خدشه به چرخ تولید نمی‌دهیم/ دولت در مدیریت جهادی، میدانی است

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار حمایت و پشتیبانی از واحدهای تولیدی شد و گفت: اجازه خدشه به چرخ تولید نمی‌دهیم و امروز نیازمند تفکر و مدیریت جهادی سردار سلیمانی در کارها هستیم.

به گزارش بصیرنیوز، علی‌ حسین رعیتی‌فرد در یادواره شهدای کارگری مازندران که با محوریت شهید شاخص کارگری نوروزعلی یزدانخواه و بزرگداشت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و دانشمند هسته‌ای شهید فخری‌زاده در اردوگاه شهید رجایی شهرستان فریدونکنار برگزار شد با گرامی‌داشت یاد و نام شهدای کشور و استان مازندران به ویژه جامعه کارگری اظهارکرد: در شرایطی انقلاب به پیروزی رسید که دشمنان به پشتوانه بیش از ۵۰ کشور دنبال طرح‌ریزی مختلف علیه ایران در حوزه‌های مختلف بودند.

وی بیان کرد: جامعه کار و تولید در زمان جنگ به همراه سایر اقشار مردم در کنار نیروهای مسلح پای کار آمدند و توانستیم سرزمین‌های تصرف شده را پس بگیریم.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه دشمن در حوزه اقتصادی برنامه دارد، ادامه داد: مقام معظم رهبری در ۱۲ سال اخیر در تعیین شعارهای سال با اولویت اقتصادی به اشتغال و تولید توجه ویژه دارند.

این مسئول بیان کرد: قدرت و اعتبار ایران اسلامی مدیون خون‌شهدا و خانواده‌ آنان  و نیز پیروی از ولایت است.

رعیتی‌فرد با اعلام اینکه امروز دشمن با همه کارشکنی‌ها به اهداف خود نرسید، ادامه داد: با کمک جامعه کار و تولید جنگ اقتصادی را پشت سر می‌گذرانیم.

وی با اشاره به اینکه تحریم‌ها برای ما فرصت کار و تولید ایجاد کرده است، گفت: در جنگ اقتصادی به دشمن اجازه ندادیم و این امر با هم‌افزایی بین دستگاه‌ها و تولیدکنندگان محقق شد.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار حمایت و پشتیبانی از واحدهای تولیدی شد و اظهار کرد: اجازه خدشه به چرخ تولید نمی‌دهیم و امروز نیازمند تفکر و مدیریت جهادی سردار سلیمانی در کارها هستیم.

این مسئول با بیان اینکه امروز کشور برای ایستادگی در برابر توطئه دشمن نیازمند بهره‌گیری از تفکر انقلابی و مدیریت جهادی است، گفت: با بهره‌گیری از این دو اصل مهم می‌توانیم نقشه‌های دشمن را خنثی و کشور را در مسیر رشد و تعالی سوق دهیم.

رعیتی‌فرد در بخش دیگری با گرامی‌داشت حماسه ۹ دی، خاطرنشان کرد: حرکت بزرگ و تاریخ‌ساز مردم در ۹ دی سال ۸۸ همچنان مهم و اثربخش است که از آن به‌عنوان تکرار تاریخ یاد می‌شود و زنده نگه‌داشتن این روز در تاریخ ایران یک وظیفه همگانی است که همه مردم و دستگاه‌ها باید هرچه باشکوه‌تر این روز را که با سالگرد شهادت سردار سلیمانی تلاقی دارد را گرامی بداریم.

وی ادامه داد: یوم‌الله ۹ دی که در آن روز با بصیرت مردم ولایت‌مدار، فتنه آمریکایی صهیونیستی نقش بر آب شد، نقطه عطف و روز سرنوشت‌‌سازی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: ملت سرافراز ایران اسلامی با حضور به هنگام و خلق حماسه‌ای جاودان در روز نهم دی ماه، این حقیقت را یادآوری کرد که همواره گوش به فرمان، ولی امر خویش در راه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و منافع کشور، از هیچ‌گونه ایثار و از خودگذشتگی دریغ نخواهد ورزید.

این مسئول با اشاره به اینکه دولت سیزدهم در مدیریت جهادی، میدانی بوده و پیگیر مشکلات مردم است، تصریح کرد: دشمن با ظرفیت رسانه به‌دنبال وارونه جلوه دادن واقعیت‌های کشور است و نیاز است در این بخش روشنگری شود.

رعیتی‌فرد با اعلام اینکه با تلاش ویژه دولت پیگیر حل معضل بیکاری در جامعه هستیم، ادامه داد: در این بخش با ارائه خدمات اجتماعی دغدغه خانواده‌ها را به حداقل می‌رسانیم.

وی از تشکیل ستاد ویژه بازرسی از واحدهای تولیدی خبر داد و ضمن اشاره به بخشنامه ابلاغی از سوی وزیر کار اظهار کرد: براساس این بخشنامه‌، در دستگاه‌های تابعه وزارتخانه، اجرای قانون کار، تشکل‌یابی و کمیته حفاظت فنی حوزه‌ ایمنی پیگیری می‌شود تا دغدغه‌ی کارگران به حداقل برسد.

به گزارش بصیرنیوز، در این مراسم ضمن تجلیل از خانواده شهدا، از کتاب شهید نوروزعلی یزدانخواه که با همکاری مشترک اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران و سازمان بسیج کارگران استان تدوین شده است، رونمایی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا