فرمانده سپاه فریدونکنار مطرح کرد

خانواده شهید یزدانخواه سند پرافتخار جمهوری اسلامی هستند/زدوده شدن سایه شوم فتنه با حماسه‌ ۹ دی

فرمانده سپاه فریدونکنار با اشاره به اینکه خانواده شهید یزدانخواه سند پرافتخار جمهوری اسلامی هستند گفت: در حماسه ۹ دی ماه، مردم ایران بصیرت و آگاهی خود را نشان دادند و سایه شوم فتنه را زدودند.

به گزارش بصیرنیوز، محمد برمر در مراسم یادواره شهدای کارگری مازندران که با محوریت شهید شاخص کارگری نوروزعلی یزدانخواه و بزرگداشت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و دانشمند هسته‌ای شهید فخری‌زاده در اردوگاه شهید رجایی شهرستان فریدونکنار برگزار شد، با اشاره به اینکه پاسداشت شهدا و ترویج فرهنگ شهادت سرلوحه سپاه است، اظهارکرد: خانواده شهید نوروزعلی یزدانخواه با روزی حلال به درجات بالای معنوی دست پیدا کردند و سند پرافتخار جمهوری اسلامی بوده و الگویی مناسب در وفاداری و فداکاری برای اسلام عزیز هستند.

وی حماسه حضور و نقش‌آفرینی مردم در یوم الله ۹ دی را یکی از نقاط عطف و تاریخ‌ساز انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: فرمول جمهوری اسلامی برای عبور سرافرازانه از فتنه بزرگ و خلق حماسه مردمی ۹ دی بازگشت به پیام همیشگی شهدای عزیز که همان “پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت ما آسیبی نرسد” بوده است.

فرمانده سپاه فریدونکنار خاطرنشان کرد: در حماسه ۹ دی ماه، مردم ایران بصیرت و آگاهی خود را نشان دادند و سایه شوم فتنه را زدودند و با حمایت از امامت و ولایت، شعور مذهبی و سیاسی‌شان را به رخ جهانیان کشاندند.

برمر تصریح کرد: امروز مکتب شهید والامقام سردار قاسم سلیمانی یادگار بسیار ارزشمندی است که در کنار گام دوم انقلاب باید برای همه تبیین و تشریح شود.

وی با اشاره اینکه واحدهای تولیدی مازندران نیازمند حمایت هستند، تصریح کرد: توجه به اقتصادمقاومتی و اشتغال پایدار باید در اولویت قرار گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا