نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس خبر داد

تلاش برای افتتاح کمربندی فریدونکنار در دهه فجر

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس از تلاش‌های زیاد برای افتتاح کمربندی فریدونکنار در دهه فجر داد.

به گزارش بصیرنیوز، علی‌اصغر باقرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهارکرد: تمام تلاشمان بر این است که کمربندی فریدونکنار در دهه فجر به اتمام برسد.

وی خاطرنشان کرد: درحال حاضر پیشرفت پل کمربندی فریدونکنار به ۹۹ درصد رسیده و آماده افتتاح است اما برخی کارهای جزیی مانده و ما اصرار بر این داریم که زمان افتتاح، این پروژه تکمیل شده باشد.

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر تصریح کرد: اگر پروژه‌ای به صورت صد در صد تکمیل نشده باشد و مورد بهره‌برداری یا افتتاح شود دیگر به سختی می‌توان آن کارهای بر زمین مانده را انجام داد و برای همین امر به‌دنبال این هستیم تا تمامی کارها به اتمام برسد.

باقرزاده یادآورشد: هم‌اکنون باندهای چهارگانه کمربندی و پل، باز و چراغ ها نصب شده و فقط برخی از کارهای جزیی مانند گاردریل‌ها و مشکلات فنی و ایمنی باقیمانده که درحال اتمام است.

به گزارش بصیرنیوز، کمربندی فریدونکنار و پل تقاطع ولیعصر که سال ۱۳۸۰ کلنگ آن به زمین خورده هنوز پس از ۲۰ سال مورد بهره‌برداری قرار نگرفته که امیدواریم وعده آقای نماینده برای افتتاح، آخرین وعده از سوی مسئولان باشد چراکه طی این سال‌ها مسئولان مختلفی وعده‌های زیادی برای افتتاح این پروژه داده‌اند که هیچکدام آن عملی نشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا