سخن پایانی فرماندار دولت تدبیر در فریدونکنار؛

مسئولان به‌دنبال سهم‌خواهی در کارها نباشند/کشتار قو در فریدونکنار از اساس کذب است

فرماندار فریدونکنار با اشاره به اینکه مسئولان به‌دنبال سهم‌خواهی در کارها نباشند تاکید کرد: کشتار قو در فریدونکنار از اساس کذب است.

به گزارش بصیرنیوز، محمدمهدی نصیری در جلسه شورای اداری فریدونکنار که در مجتمع شهید رجایی برگزار شد اظهارکرد: در دوره چهار ساله‌ای که به‌عنوان فرماندار فریدونکنار در این شهرستان خدمت کردم با تحلیلی از وضعیت کشور و استان برنامه‌ای پیاده کردم.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به بودجه و درآمد کشور راهبردهای ضعف و قوت را شناسایی کرده و تلاش‌های زیادی برای رسیدن به نقطه مطلوب صورت گرفت.

فرماندار فریدونکنار تصریح کرد: یکی از ارکان توسعه شهرستان که مغفول مانده و به‌عنوان یک باتلاق درآمده بود، بندر فریدونکنار بود که با افتخار با استفاده از ظرفیت نخبگان و دانشمندان و بخش خصوصی و با تلاش مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران رژیم حقوقی بندر اصلاح شد.

نصیری یادآورشد: فریدونکنار نخستین شهرستان اجرا کننده کاداستر سبز و پیاده‌راه ساحلی بود که با تلاش‌های شورا و شهرداری و طی مذاکرات با مسئولان استانی و کشوری سند آن به منابع طبیعی واگذار شد و به زودی این پروژه اجرایی می‌شود.

وی افزود: شهردار درحال تلاش برای اراضی پس‌کرانه اسکله در غرب فریدونکنار است که ارزش ریالی بسیار زیادی دارد.

فرماندار فریدونکنار گفت: یکی دیگر از اقداماتی که با تلاش زیاد به نتیجه رسید سنددار شدن ۱۲ هزار متر از زمین ورزشی شهید کریم آزادی بوده است.

نصیری با اشاره به اینکه تبدیل پنج هکتار از زباله‌دانی روستای بزرگ بیشه محله به آب‌بندان یک اقدام اساسی بوده است یادآورشد: با همکاری شیلات مازندران کلنگ احداث زمین درمانگاه سپاه که دارای مساحت چند هزار متر مربعی است به‌زودی به زمین زده می‌شود.

وی افزود: من به مسئولان ادارات توصیه می‌کنم که کار خود را انجام دهند و به‌دنبال سهم‌خواهی برای یک پروژه نبوده و همچنین نسبت به انتقادات غیرمنصفانه رسانه‌ها بی‌توجه باشند.

نصیری با بیان اینکه بنده اهل رسانه‌ای کردن کلنگ‌زنی‌ها نیستم، گفت: برج کنترل دریایی و بهزیستی از جمله پروژه‌هایی است که بدون رسانه‌ای کردن کار احداث آن آغاز شد و هم‌اکنون بیش از ۶۰ درصد پیشرفت دارد.

فرماندار فریدونکنار با ابراز تاسف برای برخی رسانه‌های داخلی و رسانه‌های معاند درخصوص ایجاد شایعاتی نسبت به کشتار قو در این شهرستان اظهارکرد: امسال البته متاسفانه حتی یک گله قو در فریدونکنار نداشتیم اما مشخص نیست که این جریان‌ها چرا به دنبال تخریب نام فریدونکنار هستند و هر اتفاقی را به این شهرستان نسبت می‌دهند.

وی از اخذ مجوز برای طرح ساماندهی تالاب فریدونکنار خبر داد و خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های لازم بودجه بسیار خوبی برای این طرح در درنظر گرفته شده که درحال انجام است.

نصیری تصریح کرد: کار اصلی پروژه کمربندی فریدونکنار به اتمام رسیده و برخی از مراحل جزیی آن باقیمانده و باتوجه به اینکه یک پروژه ملی است منتظر دستور مسئولان کشوری برای افتتاح هستیم.

به گزارش بصیرنیوز، جلسه شورای اداری فریدونکنار درحالی با حضور حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور امام جمعه، انزان‌پور مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران، نصیری فرماندار فریدونکنار و جمعی از مسئولان شهرستان در اردوگاه شهید رجایی برگزار شد که سخنان آقای فرماندار که بیشتر به ارائه گزارش عملکرد تشابهت داشت نشان از این دارد که به احتمال زیاد این آخرین جلسه رسمی ایشان قبل از معارفه فرماندار جدید بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا