فرمانده سپاه فریدونکنار خبر داد

اعطای ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان خدمت مومنانه در فریدونکنار

فرمانده سپاه فریدونکنار از خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی این نهاد به ارزش دو میلیارد و 800 میلیون تومان از ابتدای سال 1400 تاکنون خبر داد.

به گزارش بصیرنیوز، محمد برمر در گفت‌وگو با خبرنگار ما با گرامی‌داشت ایام‌الله دهه فجر، اظهارکرد: همزمان با دهه مبارک فجر سپاه شهرستان فریدونکنار برنامه‌های مختلفی را در دست اجرا دارد.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی سپاه فریدونکنار با پشتیبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حمایت‌های خیرین گام‌های موثری برداشته شد.

فرمانده سپاه فریدونکنار تصریح کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون سه هزار و ۴۷۰ بسته معیشتی در ۹ مرحله رزمایش کمک مومنانه به ارزش یک میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان تهیه و به نیازمندان اهدا شد.

برمر یادآورشد: برای نوعروسان نیازمند به مبلغ ۳۳۰ میلیون تومان کمک جهیزیه تهیه و همچنین تعداد هفت نفر از زندانیان جرایم غیرعمد آزاد شدند.

وی ادامه داد: پرداخت کمک هزینه درمان به ارزش ۶۰ میلیون تومان، تهیه لوازم‌التحریر و تبلت برای دانش‌آموزان به ارزش ۴۳ میلیون تومان و توزیع ۷۵۰ بسته گوشت گرم به ارزش ۱۲۰ میلیون تومان از حمایت‌های صورت گرفته برای نیازمندان فریدونکناری در زمینه خدمات اجتماعی بوده است.

فرمانده سپاه فریدونکنار با اشاره به خدمات عمرانی این نهاد گفت: در سال ۱۴۰۰ دو واحد منزل مددجو ساخته، پنج واحد مسکونی در حال ساخت، ۱۲ واحد مورد بازسازی و همچنین یک یادمان شهدا احداث شد که در مجموع ۸۰۰ میلیون تومان برای این پروژه‌ها با کمک خیرین هزینه شد.

برمر افزود: در زمینه اشتغالزایی حدود دو هزار نفر در ۶۸ صندوق قرض‌الحسنه سازماندهی شدند که تاکنون بیش از ۸۰۰ نفر تسهیلاتی به میزان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دریافت کردند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر تولید ماسک و توزیع مواد ضدعفونی برای مقابله با کرونا، تعداد ۱۲ هزار و ۷۵۶ دُز واکسن طی ۷۳ روز فعالیت مرکز واکسن شهید امینی تزریق شد.

فرمانده سپاه فریدونکنار تصریح کرد: همچنین در زمینه نذر خون از ماه محرم تاکنون هزار نفر از مردم شهرستان به میزان ۳۹۱ هزار و ۶۰۰ سی سی اهدای خون انجام گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا