رئیس اداره راه و شهرسازی بابلسر و فریدونکنار خبر داد

ثبت‌نام بیش از ۸ هزار نفر در طرح ملی مسکن فریدونکنار و بابلسر/۳۷۰۰ نفر پالایش شدند

رئیس اداره راه و شهرسازی بابلسر و فریدونکنار از ثبت‌نام بیش از 8 هزار نفر در طرح ملی مسکن این دو شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون 3700 نفر مورد پالایش قرار گرفتند.

به گزارش بصیرنیوز، محمد فاطری در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به تعداد ثبت‌نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن در فریدونکنار و بابلسر اظهارکرد: تعداد هشت هزار و ۴۸۴ نفر در این دو شهرستان برای طرح ملی مسکن ثبت‌نام کردند.

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد، ۵ هزار و ۳۵۱ نفر ثبت نام کننده برای بابلسر و سه هزار و ۱۳۳ نفر برای فریدونکنار بوده‌اند.

رئیس اداره راه و شهرسازی بابلسر و فریدونکنار تصریح کرد: تاکنون دو هزار و ۳۱۴ نفر از بابلسر و هزار و ۴۵۰ نفر که برای فریدونکنار ثبت‌نام کرده بوده‌اند مورد پالایش قرار گرفتند.

فاطری با بیان اینکه چهار نقطه در فریدونکنار برای ساخت طرح ملی مسکن مشخص شده و درحال رایزنی برای قطعی شدن زمین‌های این طرح هستیم گفت: یک زمین به مساحت سه هزار متر در فریدونکنار قطعی شده که مذاکرات با پیمانکار به اتمام رسیده و طی روزهای آینده کلنگ‌ آغاز پروژه به زمین زده می‌شود.

این مسئول افزود: همچنین در بابلسر دو پروژه طرح ملی مسکن درحال ساخت داریم و یک نقطه دیگر زمین مشخص شده که به‌دنبال قطعی کردن آن هستیم.

وی افزود: تاکنون برای ۸۰۰ نفر از بررسی‌شدگان تشکیل پرونده صورت گرفت و کارها درحال انجام است و حدود ۲۰۰ نفر در هفته مورد پالایش قرار می‌گیرند.

رئیس اداره راه و شهرسازی بابلسر و فریدونکنار با اشاره به اینکه مجردها می‌توانند همچنان در این طرح ثبت‌نام کنند، یادآورشد: سایت ثبت‌نام برای آقایان مجرد ۲۳ تا ۴۴ ساله باز بوده و می‌توانند کارهای اولیه ثبت‌نام را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا