امام جمعه فریدونکنار:

بی‌عفتی رخ داده در بیمارستان نشان از بی‌کفایتی است/فرماندار جدید، فریدونکنار را از مظلومیت نجات دهد

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه بی‌عفتی رخ داده در بیمارستان نشان از بی‌کفایتی مسئولان است گفت: فرماندار جدید، فریدونکنار را از مظلومیت نجات دهد.

به گزارش بصیرنیوز، حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور در خطبه‌های نمازجمعه فریدونکنار با گرامی‌داشت سالروز ولادت امام زمان(عج) اظهارکرد: به فرموده امام زمان(عج) یکی از دلایل اصلی که ما سعادت دیدن آن امام را نداریم عمل نکردن به عهد توحیدی خود با پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار است.

وی با اشاره به نامگذاری روز ولادت منجی عالم بشریت به نام روز سربازان گمنام امام زمان(عج)، خاطرنشان کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) کسانی هستند که مظلومانه و مخفیانه برای امنیت ملت علوی در بدنه وزارت اطلاعات مشغول خدمت می‌باشند.

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به حضور استاندار مازندران در فریدونکنار و معرفی فرماندار جدید شهرستان، تصریح کرد: امیدواریم فرماندار جدید بتواند در مسیر اهداف دولت سیزدهم جانانه، قاطعانه، بابرنامه، بدون ملاحظه، با تلاش شبانه‌روزی و با بهره‌گیری از نخبگان گام بردارد و این شهرستان را از مظلومیت نجات دهد.

تقی پور با قدردانی از سخنان استاندار مازندران یادآورشد: از آقای فرماندار می‌خواهیم مطالبات و توصیه‌های آقای استاندار را به خوبی انجام دهند چراکه ما در فریدونکنار ظرفیت‌های مختلفی داریم.

وی افزود: درحالی که می‌توان با مبالغ نه چندان زیاد اشتغال ایجاد کرد اما متاسفانه مشاهده می‌شود که همچنان در فریدونکنار بیکار وجود دارد و آسیب‌های آن گریبانگیر خانواده‌ها می‌شود.

امام جمعه فریدونکنار تاکید کرد: نهاد امامت جمعه شهرستان آمادگی همکاری برای ارائه طرح و پیشنهاد به فرماندار را دارد.

تقی‌پور ادامه داد: از مسئولان می‌خواهیم که ظرفیت‌های فریدونکنار از جمله کشاورزی، آب‌بندان، بندر، ساحل و صیادی را به خوبی شناسایی کنند.

وی گفت: فرماندار جدید سند آمایش اقتصادی و برنامه توسعه چهار سال آینده شهرستان را با کمک همه نخبگان فریدونکناری تهیه و ارائه کنند.

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه در طول سالیان زیاد برخی زخم‌ها بر تن این شهرستان مانده است اظهارکرد: پل تقاطع کمربندی که ۲۰ سال از عمر این پروژه گذشته چالش‌های فراوانی را ایجاد کرده و اگر تا قبل از سال نو به بهره‌برداری نرسد می‌تواند مشکلات زیادی را با حجم زیاد مسافران ایجاد کند.

تقی‌پور خاطرنشان کرد: تکریم ارباب رجوع وظیفه مسئولان و کارکنان دستگاه‌ها است که آقای فرماندار باید نسبت به این موضوع حساسیت لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه برخی از ناهنجاری‌ها به دلیل بی‌کفایتی مسئولان است، تصریح کرد: بی‌عفتی و بی‌حیایی رخ داده در بیمارستان به بهانه جشن چهارشنبه‌سوری و نوروز بسیار منزجر کننده بود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا