سرپرست فرمانداری فریدونکنار خبر داد

پیگیری ۴۳ کار عملیاتی برای رفع مشکلات مردمی/قول می‌دهم روزانه پیگیر پیشرفت پل کمربندی باشم

سرپرست فرمانداری فریدونکنار از پیگیری 43 کار عملیاتی برای رفع مشکلات مردمی خبر داد و گفت: قول می‌دهم روزانه پیگیر پیشرفت پل کمربندی باشم.

به گزارش بصیرنیوز، کوروش ابراهیم‌نژاد گرجی در گفت‌وگو با خبرنگار ما از تشکیل سه کارگروه در فرمانداری فریدونکنار خبر داد و اظهارکرد: این کارگروه‌ها برای رفع مشکلات مردمی فعالیت خود را آغاز کردند.

وی خاطرنشان کرد: یک کارگروه مسائل فرهنگی و اجتماعی شهرستان را رصد و پیگیری می‌کند و در این ۲۰ روزی که از آغاز کار ما گذشته اطلاعات لازم جمع‌آوری شده است.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار تصریح کرد: کارگروه دوم به‌دنبال مسائل عمرانی است که ربطی به مدیریت شهری ندارد و نیاز به پیگیری مسئولان شهرستانی و استانی و کشوری است.

ابراهیم‌نژاد گرجی یادآورشد: کارگروه بعدی مسائل مربوط به شهرداری و دهیاری‌ها را دنبال می‌کند که یکی از خروجی ها این کارگروه اجرای طرح ۳۰ شب ۳۰ مسجد و ۳۰ خدمت است که همزمان با شب‌های ماه مبارک رمضان در مساجد سطح شهرستان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۴۳ کار عملیاتی در این کارگروه‌ها مشخص شده است گفت: کارهای مختلف کوتاه مدت و دراز مدتی در این کارگروه‌ها به ثبت رسیده که راه حل آن مشخص است و فقط باید اقدامات مربوطه صورت گیرد.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار با ذکر چند مثال از این کارها، افزود: برای مثال یک چاله در ورودی یک کوچه‌ای به مدت هشت سال وجود دارد که رفع آن کار سنگینی نیست اما انجام نشده که این ازجمله کارهای کوتاه مدت است.

ابراهیم نژاد گرجی ادامه داد: اما برخی کارها مانند اینکه اداره آب باید راهکارهای موجود برای عدم قطعی آب در تابستان را با برنامه زمان‌بندی به ما اعلام کند و یا اداره برق باید برنامه‌های خود را برای اینکه در تابستان هیچ قطعی برق منطقه‌ای نداشته باشیم را به ما اعلام کند تا ما پیگیری‌های لازم را برای اجرای برنامه‌های آن‌ها انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: مشکل سوخت کشاورزان که از چند شب گذشته به ما اعلام شده هم‌اکنون با همکاری دستگاه‌های مربوطه تا ۷۰ درصد حل شده و درحال پیگیری برای رفع موانع بعدی هستیم.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار با اشاره به اینکه پل کمربندی فریدونکنار به دلیل مشکلات ایمنی به بهره‌برداری نرسیده است گفت: از فردا ضرب‌الاجلی به سازمان‌های مربوطه اجرا کننده پروژه کمربندی فریدونکنار داده می‌شود که در فاز نخست مشکلات را به‌صورت مکتوب اعلام کنند و سپس کار اجرایی را برای رفع مشکل آغاز کرده و به مردم قول می‌دهم که روزانه پیگیر پیشرفت روند کار باشم.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار ادامه داد: امیدوارم که طی دو ماه آینده مشکلات ایمنی کمربندی فریدونکنار رفع و این پروژه به افتتاح برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا