امام جمعه فریدونکنار مطرح کرد

ضربه زدن به وحدت اسلامی از اهداف دشمن در حادثه حرم رضوی

امام جمعه فریدونکنار گفت: ضربه زدن به وحدت اسلامی از اهداف دشمن در حادثه حرم رضوی بوده است.

به گزارش بصیرنیوز، حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور در خطبه‌های نمازجمعه فریدونکنار بر لزوم رعایت تقوا تاکید و اظهارکرد: اگر خطایی در دنیا کردیم باید زود آن را جبران کنیم چراکه در آخرت جبرانش بسیار سخت است.

وی خاطرنشان کرد: اگر مسئولی ناآگاهانه تصمیماتی را انجام دهد و به‌دنبال پیگیری مشکلات جوانان و جامعه نباشد به یقین در گناه آن جوان سهیم است چراکه می‌توانست با تصویب یک قانون یا اجرای یک کار مشکل آن جوان برطرف شود.

امام جمعه فریدونکنار درخصوص حادثه تروریستی در صحن مقدس رضوی، تصریح کرد: متاسفانه در روزهای اخیر یک جوان ۲۱ ساله که عامل دشمنان اسلام بود با سلاح سرد دو طلبه‌ای که از فعالان انقلابی و جهادی بودند به شهادت رساند.

تقی‌پور یادآورشد: بنابر اظهارنظرهای مسئولان امنیتی و اطلاعاتی مشخص شد این عامل ترور چنان تحت تاثیر تفکر تکفیری بوده که درخواست می‌کند مرا هرچه زودتر بکشید تا من به بهشت بروم.

وی تاکید کرد: حساب فرد تروریست در حادثه مشهد باید از حساب برادران اهل سنت و افغان جدا شود و نباید در زمین دشمن بازی کنیم.

امام جمعه فریدونکنار با بیان اینکه ما دارای حوزه‌های تمدنی اشتراکات زیادی با افغانی‌ها داریم، گفت: حدود سه هزار نفر از افغانی‌ها در دفاع مقدس برای جمهوری اسلامی جنگیدند و به شهادت رسیدند و در خاک ایران دفن شدند و همچنین در دفاع از حرم پا در رکاب حاج قاسم سلیمانی بوده‌اند که نشان از ارادت قلبی آن‌ها به ایران و اسلام است.

تقی‌پور با اشاره به اهداف دشمنان اسلام از اینگونه اقدامات یادآورشد: آن‌ها به‌دنبال ضربه زدن به وحدت اسلامی، به حاشیه کشاندن مسئله قدس و فلسطین و تضعیف محور مقاومت هستند.

وی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین که دستور مقام معظم رهبری است گفت: جهاد تبیین فوری‌ترین وظیفه امروز نخبگان و اقشار مختلف است.

امام جمعه فریدونکنار ادامه داد: فضای مجازی ذهن جوانان ما را درگیر کرده و همه به آن مبتلا هستیم که لازم است نسبت به آن مدیریت شود.

تقی‌پور با بیان اینکه نهاد نمازجمعه فریدونکنار قرارگاه جهاد تبیین را راه اندازی کرده است اظهارکرد: از همه اقشار می‌خواهم تا ما را برای تحقق جهاد تبیین کمک کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا