امام جمعه فریدونکنار:

استاندار مازندران برای پیگیری مسئله خزرشهر در فریدونکنار تشکیل جلسه دهد/مردم خطه مبارک از مسیر انقلاب منحرف نمی‌شوند

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به ضرورت تشکیل جلسه از سوی استاندار مازندران برای پیگیری مسئله خزرشهر در فریدونکنار گفت: مردم خطه مبارک از مسیر انقلاب منحرف نمی‌شوند.

به گزارش بصیرنیوز، حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور در خطبه‌های نمازجمعه فریدونکنار اظهارکرد: اگر انسان، زبان، دست و فکر خود را کنترل کند و بر مبنای شاخص‌های قرآنی و آموزه های علوی تطابق دهد به تقوا دست پیدا می‌کند و میوه ماه مبارک رمضان را در سبد روح و جسم خود قرار می‌دهد.

وی با اشاره به سالروز شهادت حاج حسین بصیر در دوم اردیبهشت، خاطرنشان کرد: سرلشگر شهید حاج حسین بصیر در عملیات کربلا ۱۰ همراه با شهیدان ربیع نتاج، ساکت، فدایی، قنبری و سلحشور که همه از شهدای فریدونکنار هستند آسمانی شدند و امیدواریم بتوانیم راه شهید بصیر و شهدای دیگر را ادامه دهیم.

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه فریدونکنار از قبل انقلاب تاکنون هیچگاه پای خود را از مسیر انقلاب منحرف نکرده است تصریح کرد: استاندار مازندران همانطور که از فرماندار فریدونکنار درخواست کردند که صدای مظلومیت این شهرستان را باید در استان و کشور منعکس کنند هم‌اکنون از ایشان می خواهیم که نگذارند استخوان لای زخم برسد.

تقی پور درخصوص حواشی به‌وجود آمده نسبت به جدایی خزرشهر از فریدونکنار گفت: مطالبه ما از استاندار مازندران این است که برای بررسی و پیگیری این موضوع شخصا وارد فریدونکنار شده و با بنده و دیگر مسئولان شهرستان تشکیل جلسه دهند.

وی ادامه داد: مسئله خزرشهر برای ما مسئله امنیتی، اخلاقی و اقتصادی است که برای حل این نوع مسائل نیاز به ورود استاندار است تا خطه مبارک را از مظلومیت نجات دهند.

امام جمعه فریدونکنار خاطرنشان کرد: همچنین مشکلات روستای حسن‌آباد و بخشی از روستای اسلام‌آباد باید برابر با مدارک و قوانین موجود با حضور استاندار مازندران برطرف شود.

تقی‌پور تصریح کرد: موضع و مطالبه بنده موضع فرماندار، دادستان، شهردار، اعضای شورای شهر و مسئولان و بزرگان خطه مبارک فریدونکنار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا