نماینده فریدونکنار و بابلسر هشدار داد

ورشکستگان سیاسی و منفعت‌طلبان به فکر آبروی خود باشند/خزرشهر برای فریدونکنار باقی میماند

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر با اعلام هشدار به ورشکستگان سیاسی و منفعت‌طلبانی که به فکر جداکردن خزرشهر از فریدونکنار هستند گفت: کسانی که پشت پرده به دنبال زد و بند هستند باید بدانند که در زمان مشخص مواردی را برملا خواهم کرد که آبروی آن‌ها ریخته خواهد شد.

به گزارش بصیرنیوز، علی‌اصغر باقرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ما درخصوص حواشی به وجود آمده نسبت به جدایی شهرک خزرشهر از فریدونکنار اظهارکرد: متاسفانه از روزهای گذشته شایعات و گمانه‌زنی‌هایی درخصوص مصوب شدن شهرک خزرشهر مطرح شد که با پیگیری صورت گرفته با مدیرکل راه و شهرسازی ایشان هم این موضوع را تایید کردند.

وی خاطرنشان کرد: جای بسی تعجب و البته تاسف است که برخی آقایان هنوز فکر می‌کنند می‌توانند با پنهان کاری به برخی اهداف خود برسند که به آن‌ها می‌گوییم زهی خیال باطل.

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس تصریح کرد: در سال گذشته هم این بازی توسط همین افراد شروع شده بود که با سوال و تذکر بنده در صحن مجلس به وزیر کشور این کار متوقف شد اما با شروع کار دولت جدید و با جا به جایی‌های صورت گرفته و به علت عدم آگاهی برخی مسئولان جدید و البته سوءاستفاده برخی از سیاسیون ورشکسته که در خزرشهر زمین یا ویلا دارند دوباره این اتفاق درحال تکرار شدن است.

باقرزاده تاکید کرد: این سیاسیون ورشکسته به‌دنبال حیات خلوت کردن خزرشهر هستند اما باید بدانند که ما این اجازه را به آن‌ها نمی‌دهیم و درصورت نیاز من نام این افراد را در رسانه‌ها اعلام خواهم کرد.

وی با بیان اینکه خزرشهر متعلق به فریدونکنار است و هیچگاه جداشدنی نیست گفت: این مسئله‌ای که هم‌اکنون درحال مطرح شدن است به معنای خارج شدن این شهرک از حوزه سرزمینی فریدونکنار نیست بلکه به عنوان شهرک مصوب، دیگر زیرمجموعه شهرداری نباشد که البته ما با این هم مخالفیم چراکه خزرشهر متعلق به فریدونکنار هست و خواهد بود.

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس افزود: کسانی که دنبال این موضوعات هستند باید بدانند که موفق نمی‌شوند و مسئولیت هرگونه تنش اجتماعی با آن‌ها است.

باقرزاده اظهارکرد: خبرهایی درحال شنیده شدن است و قرار بود جلسه‌ای برگزار شود که جلوی آن گرفته شد؛ تذکر و هشدار می‌دهم که نگذارید من حرف‌های ناگفته را بیان کنم.

وی تاکید کرد: همچنین به برخی افراد که همیشه در بازی‌های سیاسی خود دَم از فریدونکنار می‌زنند اما الان درحال شیطنت هستند و به محض به خطر افتادن منافع شهر پشت پستوها خود را پنهان می‌کنند هشدار می دهم که از این کارها دست بردارند.

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس خاطرنشان کرد: طی صحبتی که با استاندار مازندران داشتم ایشان توجیه و آگاه شدند و قول دادند که این اتفاق نخواهد افتاد.

باقرزاده تصریح کرد: از کسانی که دنبال مقاصد خاص هستند می‌خواهم که دل مردم فریدونکنار را که از پیشتازان دوران انقلاب و دفاع مقدس هستند را با طرح چنین مسائلی به درد نیاورند.

وی افزود: ما محکم بر روی منافع مردم فریدونکنار ایستاده‌ایم و نمی‌گذاریم عده‌ای برای منافع شخصی، منافع جمعی را از بین ببرند.

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس گفت: کسانی که پشت پرده به دنبال زد و بند هستند باید بدانند که در زمان مشخص مواردی را برملا خواهم کرد که آبروی آن‌ها ریخته خواهد شد.

باقرزاده یادآورشد: مردم فریدونکنار هم اطمینان داشته باشند که ذره‌ای از منافع شهرستان کوتاه نمی‌آییم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا