فرماندار فریدونکنار اعلام کرد

آغاز مبارزه فساد اقتصادی در بخش‌های اداری/”بصیرنیوز” یک رسانه فنی و انقلابی است

فرماندار فریدونکنار با اعلام اینکه مبارزه با فساد اقتصادی در بخش‌های اداری آغاز شده است گفت: "بصیرنیوز" یک رسانه فنی و انقلابی است.

به گزارش بصیرنیوز، نخستین جلسه شورای اداری فریدونکنار در سال ۱۴۰۱ به ریاست ابراهیم‌نژاد گرجی سرپرست فرمانداری فریدونکنار و با حضور جمعی از مسئولان ادارات و نهادها در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

مردم را باید از خانواده خود بدانیم

کوروش ابراهیم‌نژاد گرجی سرپرست فرمانداری فریدونکنار در این جلسه اظهارکرد: ضرورت امروز جامعه ما دست‌هایی است که می‌خواهد برای مردم خدمت کند و گام‌هایی است که برای مشکلات مردم برداشته می‌شود و ما به‌عنوان بدنه دولت باید همسو با سیاست‌های کلان دولت سیزدهم باشیم و باور کنیم که خدمت‌گزار مردم هستیم.

وی خاطرنشان کرد: روزی اگر مردم را از خانواده خود ندانستیم و کار کردن برای مردم را عار دانستیم روز مرگ فطرت و تسلیم شدن در برابر شیطان است.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار تصریح کرد: در بازدیدهایی که از مساجد شهر و روستاها داشتیم احساس می‌کردیم که چقدر مردم خوشحال می‌شوند که مسئولان پیگیر مشکلات آن‌ها شده و مشکلاتشان را بی‌واسطه به آن‌ها انتقال می‌دهند.

شعار سال رهبری باید در ذهن مدیران به دستور سال تبدیل شود

ابراهیم‌نژاد گرجی ادامه داد: روند کار این دولت کمی متفاوت بوده و ما هم پیگیری جدی در زمینه کارها داریم که دستگاه‌های اداری باید گزارش عملکرد خود را روزانه برای ما ارسال کنند.

وی افزود: ما الگوهای رفتاری خوبی را از مردم داریم و دستگاه‌ها باید با برنامه‌ریزی دقیق این باور را در خود و کارکنان مربوطه به وجود آورند که شعار سال را به مثابه دستور سال مقام معظم رهبری ببینند و اجرا کنند.

ابراهیم‌نژاد گرجی تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی ملزم هستند یک برنامه مدون بنابر تحقق دستور سال به فرمانداری تحویل دهند.

لزوم توجه مدیران به مناطق محروم فریدونکنار

سرپرست فرمانداری فریدونکنار یادآورشد: سازمان برنامه و بودجه رشد هشت درصدی اقتصادی را در مازندران پیش‌بینی کرده و لازم است دستگاه‌های اقتصادی و غیر اقتصادی فریدونکنار به نحوی سرمایه‌گذاری کنند که ما در شهرستان شاهد رشد بالای هشت درصد باشیم.

وی با انتقاد از کارشناسان اداراتی که تسلط کافی بر کار خود ندارند گفت: متاسفانه برخی از کارشناسان ادارات آگاهی کامل از وظایف و امورات دستگاه خود ندارند که این جای تاسف است.

ابراهیم‌نژاد گرجی بر لزوم توجه مدیران به مناطق محروم شهرستان تاکید و اظهارکرد: محلاتی که بحران‌خیز و مشکل‌دار هستند باید مورد توجه جدی مسئولان ادارات قرار گیرد.

آغاز مبارزه فساد اقتصادی در بخش‌های اداری

سرپرست فرمانداری فریدونکنار با اشاره به اینکه در موضوعات فرهنگی همه افراد و دستگاه‌ها مسئول هستند خاطرنشان کرد: اینکه امام جمعه شهرستان از برخورد بد ادارات با مردم گلایه‌مند باشند بسیار تاسف‌بار است و هیچ مسئولی حق ندارد برای مردم رئیس بازی در بیاورد بلکه باید خدمت‌گزاری خود را ثابت کند.

وی تصریح کرد: مبارزه با فساد در بخش اقتصادی شهرستان آغاز شده و سخت‌گیری و نظارت جدی را در این زمینه خواهم داشت.

ابراهیم‌نژاد گرجی از آغاز به کار پیگیری و حمایت از کسب و کارهای دانش‌بنیان در فرمانداری فریدونکنار خبر داد و گفت: باید از افرادی که در زمینه فعالیت‌های دانش‌بنیان مشغول هستند نیاز به حمایت دارد و همه دستگاه‌ها باید همکاری لازم را داشته باشند.

“بصیرنیوز” یک رسانه فنی و انقلابی است

سرپرست فرمانداری فریدونکنار با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید از فعالیت صرف اجتماعی پرهیز کرده و مسئولیت‌های ملی خود را به خوبی انجام دهند تاکید کرد: بنده از رسانه “بصیرنیوز” شهرستان فریدونکنار قدردانی می‌کنم که به‌صورت کاملا فنی و با رعایت ملاحظات انقلابی و ملی عمل می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا