فرمانده سپاه فریدونکنار:

وضعیت آسیب‌های اجتماعی در فریدونکنار نگران کننده است/مسئولان خواب را از چشم خود بگیرند

فرمانده سپاه فریدونکنار از وضعیت بالای آسیب‌های اجتماعی این شهرستان ابراز نگرانی کرد.

به گزارش بصیرنیوز، محمد برمر فرمانده سپاه فریدونکنار در جلسه شورای اداری شهرستان اظهارکرد: سال گذشته شهید نوروزعلی یزدانخواه به‌عنوان شهید شاخص کارگری استانی و امسال این شهید والامقام به‌عنوان شهید شاخص کارگری کشوری معرفی شد که همه ما وظیفه داریم تمام تلاش خود را برای معرفی سیره عملی این شهید که پدر بزرگوار چهار شهید است به‌کار ببندیم.

وی با اشاره به اقداماتی که برای گرامیداشت شهید نوروزعلی یزدانخواه به عنوان شهید شاخص کارگری کشوری انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره ملی شهید نوروزعلی یزدانخواه در ساری همزمان با ایام شهادت این شهید در دی ماه و تولید یک کتاب فاخر و تهیه فیلم یا مستند شهید که ازجمله اقداماتی است که توسط ستاد استانی انجام می‌شود.

فرمانده سپاه فریدونکنار تصریح کرد: باتوجه به اینکه شهید شاخص امسال کارگری کشور اهل فریدونکنار بوده نیاز است که ما هم در شهرستان یک اتفاقی را برای این شهید بزرگوار رقم بزنیم که پیشنهاد این است تا یک خیابان پر تردد شهر به نام شهید بزرگوار نوروزعلی یزدانخواه نامگذاری شود.

برمر از انتخاب یک شهید فریدونکناری به‌عنوان شهید شاخص هنرمندان استان خبر داد و گفت: از بین ۱۴۰ شهیدی که مورد نظر بود، شهید غلامرضا بابانسب از فریدونکنار به‌عنوان شهید شاخص هنرمندان استانی معرفی شد که باید در تدارک برگزاری یادواره ۱۴۰ شهید هنرمند استان باشیم.

وی یادآورشد: با حمایت قضایی دادستان و با همکاری نیروی انتظامی و با اشراف اطلاعاتی سپاه یک محموله سوخت قاچاق به میزان ۳۳ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق کشف شد و چندین سال درحال فعالیت بوده که این سوال مطرح است که نهادهای مسئول در این چند ساله چرا توجهی نداشتند.

فرمانده سپاه فریدونکنار افزود: در طرح دریا باید دستگاه‌های اجرایی کارهای اجرایی را به خوبی مدیریت کنند چراکه امسال حجم زیادی از مسافران به فریدونکنار سفر می‌کنند و البته برنامه‌های خوبی برای کارهای فرهنگی تدارک دیده شده است.

برمر با اشاره به اینکه وضعیت آسیب‌های اجتماعی در فریدونکنار نگران کننده است گفت: فریدونکنار در زمینه‌های اعتیاد، طلاق، خودکشی و مشروبات الکلی در مازندران آمار قابل توجهی در استان مازندران دارد که در سال گذشته فقط ۶۰ هزار لیتر مشروب الکلی دست‌ساز کشف و منهدم شد.

وی تاکید کرد: این وضعیت نگران کننده باید خواب را از چشم مسئولان فریدونکنار بگیرد و فکر ویژه‌ای شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا