امام جمعه فریدونکنار مطرح کرد

تحریف شخصیت و مکتب امام خمینی(ره) در دستور کار معاندان داخلی و خارجی

امام جمعه فریدونکنار گفت: تحریف شخصیت و مکتب امام خمینی(ره) در دستور کار معاندان داخلی و خارجی است که باید با آن مقابله کرد.

به گزارش بصیرنیوز، حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور در خطبه‌های نمازجمعه فریدونکنار که به مناسبت سالروز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه در جوار امامزاده قاسم(ع) شهر آستانه‌سرا برگزار شد، اظهارکرد: امامزادگان به‌عنوان شعائر الهی هستند که باید این مقام‌ها را گرامی داشت.

وی با اشاره به گرامی‌داشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ۱۴ خرداد به‌عنوان سالروز درگذشت امام خمینی(ره) و به رهبری رسیدن امام خامنه ای بوده که از روزهای بسیار مهم در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

امام جمعه فریدونکنار با بیان ویژگی‌های شخصیتی امام خمینی(ره) تصریح کرد: ایشان یک فقیه، فیلسوف، سیاست‌مدار، عارف، رهبر سیاسی، ادیب، اندیشمند، دانشمند و شجاع بوده‌اند.

تقی‌پور با اشاره به اینکه مکتب امام خمینی(ره) دارای ۱۰ شاخصه مهم بوده، یادآورشد: اثبات اسلام ناب محمدی و نفی اسلام آمریکایی، ایمان به امداد غیبی و کمک‌های الهی، ضدیت با استبداد، استعمار، استکبار و استحمار ملت‌ها، اعتقاد راسخ به نقش مردم، حمایت از محرومان و مستضعفان، اعتقاد به استقلال کشور و رد هرگونه سلطه‌پذیری، نگاه به حال فعلی افراد، همراهی عقلانیت و معنویت، تاکید بر حفظ وحدت و اصرار بر سازندگی کشور از مهمترین ویژگی‌های مکتبی امام خمینی(ره) بوده است.

وی بر لزوم مقابله با تحریف ابعاد مختلف شخصیتی و مکتبی امام خمینی(ره) تاکید کرد و گفت: مثلث غربی، عبری و عربی، منافقین، سلطنت‌طلب‌ها و نهضت آزادی از عوامل خارجی هستند که شخصیت امام خمینی(ره) را تحریف می‌کنند.

امام جمعه فریدونکنار ادامه داد: البته در داخل کشور برخی از افراد و جریان‌ها مانند انقلابیون دیروز که هم‌اکنون پشیمان شده‌اند، افراطیون جناح‌های مختلف و حلقه انحراف با تحریف شخصیت و مکتب امام به‌دنبال منافع خود هستند.

تقی‌پور افزود: امام تحریف ناپذیر است و حال آنکه امام زمان ما غایب بوده تا جان در بدن داریم با نائب او می‌مانیم.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) شعار هیهات من الذله را به ما آموخت، اظهارکرد: این شعار که نماد ذلت‌ناپذیری است توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی در ملت نهادینه شد و مقام معظم رهبری همان مسیر را درحال پیمودن است.

امام جمعه فریدونکنار خاطرنشان کرد: روزی سران کشورهای آمریکایی و اروپایی بدون اطلاع شاه ایران وارد کشور ما می‌شدند و جلسه می‌گذاشتند.

تقی‌پور تصریح کرد: البته ما نمی‌گوییم که مشکل نداریم بلکه دچار مشکلات اقتصادی هستیم که امیدواریم دولت سیزدهم موفق شود این مشکلات را برطرف کند اما هم‌اکنون در کشور ما ذلت وجود ندارد.

وی با بیان حادثه توقیف یکی از کشتی‌های ایرانی توسط یونان و تحویل نفت به آمریکا گفت: به محض این اتفاق دریادلان نیروی دریایی سپاه دو کشتی یونانی را توقیف کردند که نشان دهنده عزت و شخصیت جمهوری اسلامی ایران است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا