استاندار مازندران اعلام کرد:

لزوم برجسته‌سازی بازار ماهی‌فروشان و برنج به‌عنوان نشان اقتصادی فریدونکنار

استاندار مازندران با بیان اینکه باید بازار ماهی‌فروشان و برنج فریدونکنار و دیگر ظرفیت‌ها به عنوان نشان اقتصادی و اشتغال آفرین برجسته شود؛ گفت: برای گره‌گشایی از دغدغه‌های مردم این دیار و توسعه و شکوفایی فریدونکنار یک‌صدایی نخبگان اجتناب ناپذیر است.

به گزارش بصیرنیوز، سیدمحمود حسینی‌پور در جریان سفر یکروزه به فریدونکنار و در دیدار با اقشار مردم، خانواده شهدا، فعالان سیاسی، اقتصادی و اجتماعی این شهرستان اظهار کرد: مردم و موثران شهرستان فریدونکنار در پیروزی و استمرار موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش بی بدیلی داشتند و امثال سردار شهید حسین بصیر برای عزت و سرافرازی این نظام مقدس جان‌فشانی کردند.

وی افزود: همواره قدردان رشادت‌های مردم سلحشور و والامقام فریدونکنار هستیم و باید برای گره‌گشایی از مشکلات منطقه بکوشیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه نباید ظرفیت‌ اقتصادی و زیرساختی فریدونکنار را نادیده گرفت، خاطرنشان کرد: فریدونکنار یکی از شهرستان‌های پویا و گردشگرپذیر استان است که باید برای توسعه روزافزون و ایجاد اشتغال پایدار در این دیار بکوشیم.

مقام عالی دولت در استان، ادامه داد: همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان وظیفه دارند که مشکلات فریدونکنار را با دقت رصد کنند، چراکه این دیار یکی از مناطق دارای اعتبار اقتصادی در کشور است.

حسینی‌پور تاکید کرد: باید بازار ماهی‌فروشان و برنج فریدونکنار و دیگر ظرفیت‌ها به عنوان نشان اقتصادی و اشتغال آفرین برجسته شود تا با جذب گردشگری زمینه رونق کسب و کار در منطقه فراهم شود.

وی با بیان اینکه وجود آسیب‌های اجتماعی مختلف به هیچ عنوان زیبنده فریدونکنار نیست، عنوان کرد: باید با توسعه زیرساختی و ایجاد طرح‌های فرهنگی زمینه پویایی و نشاط در این منطقه روزافزون افزایش یابد.

استاندار مازندران، واگرایی و هم صدا نبودن نخبگان را یکی از چالش‌های اساسی در توسعه فریدونکنار برشمرد و گفت: برای گره‌گشایی از دغدغه‌های مردم این دیار و توسعه و شکوفایی فریدونکنار یک‌صدایی نخبگان اجتناب ناپذیر است.

مقام عالی دولت در استان، با بیان اینکه، فریدونکنار ظرفیت قابل توجهی در حوزه گردشگری جاده‌ای دارد، گفت: باید با ایده پردازی ظرفیت‌های مغفول این شهرستان شکوفا شود.

حسینی‌پور با بیان اینکه سند آمایش توسعه و اولویت‌های اقتصادی استان باید تدوین شود، گفت: فریدونکنار طلای غنی نشده است که باید از ظرفیت ساحل، کشاورزی و گردشگری برای ایجاد اشتغال پایدار نهایت بهره را برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا