مدیر جهاد کشاوری فریدونکنار:

اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی در بخش آب کشاورزی هزینه می‌شود

مدیر جهاد کشاوری فریدونکنار گفت: اعتبار 100 میلیارد تومانی که از محل سفر ریاست جمهوری به بخش کشاورزی فریدنکنار اختصاص پیدا کرده در بخش تامین و توزیع آب زراعی هزینه می‌شود.

به گزارش بصیرنیوز، حمیدرضا معماریان در گفت‌وگو با خبرنگار ما از اختصاص مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار بخش کشاورزی از محل سفر ریاست جمهوری به فریدونکنار خبر داد و اظهارکرد: این مبلغ قرار است ظرف مدت سه سال و در سه مرحله به شهرستان تزریق شود.

وی با اشاره به اینکه اولویت نخست جهاد کشاورزی فریدونکنار برای هزینه‌کرد این مبلغ مباحث تامین و توزیع آب زراعی است، خاطرنشان کرد: آب کشاورزی، لایروبی انهار، لایروبی آب‌بندان‌ها، احداث سردهنه‌های مقسّم آب زراعی، ایستگاه پمپاژ، مرمت و بهسازی تعدادی از چاه‌های عمیق و نیمه عمیق از برنامه‌های ما برای اعتبار اختصاص داده شده است.

مدیر جهاد کشاورزی فریدونکنار تصریح کرد: همچنین مطالعات تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری سه روستای کاردگرمحله، شیرمحله و کوچک‌بیشه‌محله انجام شده که امیدواریم از محل این اعتبارات بتوانیم این پروژه‌ها را انجام دهیم.

معماریان یادآورشد: به دنبال این هستیم که طی یک تفاهم‌نامه با اداره گردشگری یک طرح گردشگری برای آب‌بندان روستای جزین که متصل به جنگل باریکرود است را امضا و این طرح را به مرحله اجرا برسانیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا