رئیس شورای هیئات مذهبی فریدونکنار خبر داد

اجرای برنامه‌های متنوع عید غدیر در فریدونکنار/از طبخ ۳ هزار غذای گرم تا برپایی ۱۸ ایستگاه صلواتی

رئیس شورای هیئات مذهبی فریدونکنار از اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت عید غدیر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش بصیرنیوز، روح‌الله پیوسته در گفت‌وگو با خبرنگار ما با گرامی‌داشت دهه ولایت و امامت اظهارکرد: به همین مناسبت و فرارسیدن عید غدیر هیات‌های فرهنگی مذهبی و نهادهای فریدونکنار برنامه‌های مختلفی را در این شهرستان برگزار می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های عید سعید غدیر خم توسط ۲۵ گروه اعم از هیئات مذهبی و گروه های مردمی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هیئات مذهبی و دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی فریدونکنار تصریح کرد: در روز جمعه ۲۴ تیر ماه جشنی در گلزار شهدا معصوم‌زاده، همایش زوج‌های جوان در آمفی تئاتر شهید بصیر، جشنواره دیار علویان در پارک لاله و مسابقه از خطبه پیامبر اکرم صلی الله علیه و سلم در غدیرخم برگزار می‌شود.

پیوسته ادامه داد: در روز شنبه ۲۵ تیر ماه جشن بزرگ ترنم ولایت در پارک لاله از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه همراه با ایستگاه ویژه کودک و نوجوان آغاز و با اقامه نماز جماعت در پارک لاله و سپس برنامه های متنوع( ضرب زورخانه، تواشیح، مدیحه‌سرایی، بازسازی بخشی از واقعه غدیر طنزپردازی و خواننده انقلابی) ادامه خواهد یافت و ۲۱۴ بسیته معیشتی ویژه نیازمندان تهیه و توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در روز دوشنبه ۲۷ تیر ماه که مصادف با روز عید غدیرخم است برنامه‌های متنوعی اجرا می‌شود گفت: توزیع بیش از سه هزار غذای گرم در مناطق کم‌برخوردار، برپایی کاروان شادی و سیار در پنج محله آسیب دیده، برپایی ۱۸ ایستگاه صلواتی در نقاط مختلف سطح شهر و برپایی جشن در صحن مقدس امام‌زاده سید محمد(ع) از جمله این برنامه‌ها است.

رئیس شورای هیئات مذهبی فریدونکنار یادآورشد: همچنین در روز سه شنبه ۲۸ تیر ماه جشن عید غدیرخم و نهمین سال تاسیس بیت‌الحسن المجتبی(ع) در خیابان ولیعصر(عج) برگزار شده و بیش از ۵۰۰ بسته فرهنگی توزیع می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا