در رویداد "دختران حاج قاسم" مطرح شد

آزادی مطلق به ضرر دنیای غرب تمام شد/بانوان انقلاب اسلامی دارای ۵ نقش فردی و اجتماعی

رویداد تشکیلاتی دختران شهید حاج قاسم سلیمانی به همت سازمان تبلیغات اسلامی مازندران، کمیته امداد امام خمینی(ره) و مدارس صدرا در مجتمع شهید رجایی فریدونکنار آغاز به‌کار کرد.

به گزارش بصیرنیوز، رویداد تشکیلاتی دختران شهید حاج قاسم سلیمانی به همت سازمان تبلیغات اسلامی مازندران، کمیته امداد امام خمینی(ره) و مدارس صدرا در مجتمع شهید رجایی فریدونکنار آغاز به‌کار کرد.

حجت السلام محمدمهدی شریف‌تبار مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران در مراسم افتتاحیه این رویداد اظهارکرد: فردی که وارد دنیا می‌شود باید به فکر سعادت خود باشد و نمای کلی از زندگی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: برپایی اینچنین رویدادها می‌تواند موجب تعالی و همفکری برای فعالیت‌های فرهنگی باشد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران تصریح کرد: متاسفانه امروز اعتماد به نفس‌ها پایین آمده و در مقام دفاع از اعتقاداتمون لکنت زبان پیدا می‌کنیم که این امر موجب هجمه به اعتقاد ما می‌شود.

شریف‌تبار با اشاره به اینکه مشکل بشر اینجاست که معنای زندگی و لذت را نفهمیده است یادآورشد: اما دنیا به خوبی فهمیده که آزادی‌های مطلق به ضرر آن‌ها تمام شده و باید انقلابی در غرب رخ دهد تا برگشتی به خویش داشته باشد.

وی با بیان اینکه هویت‌شناسی و به خود اعتقاد داشتن از شعار اصلی دختران حاج قاسم است تاکید کرد: ما در مکتب سربازی امام عصر(عج) هستیم و در این مسیر میخواهیم موفق باشیم، بنابراین باید به فرموده مقام معظم رهبری دارای زیربنای فکری محکم و روحیه عملیاتی باشیم.

زهرا نعمتی قائم مقام مدارس صدرا استان مازندران نیز اظهارکرد: این رویداد به دنبال تربیت فرمانده‌هان مخلص و با عمل در زمینه فعالیت های فرهنگی است.

وی خاطرنشان کرد: اسلام برای بانوان پنج نقش دختری، خواهری، همسری، مادری و اجتماعی تعریف کرده و بر روی تمام این نقش‌ها به‌ویژه نقش اجتماعی تاکید دارد.

قائم مقام مدارس صدرا مازندران تصریح کرد: باتوجه به اینکه زنان نیمی از اعضای جامعه هستند که به فرموده مقام معظم رهبری وظیفه تربیت نیم دیگر جامعه را برعهده داشته و نقش مهمی در اجتماع دارند.

نعمتی با اشاره به اینکه دختران نوجوان و جوان، آینده‌سازان کشور هستند گفت: فعالیت فرهنگی اثرگذار دارای چهار شاخصه شناسایی مخاطب، طراحی، عملیات و ارائه است.

به گزارش بصیرنیوز، این رویداد به مدت دو روز و با حضور دختران نخبه سراسر استان مازندران در مجتمع شهید رجایی فریدونکنار ادامه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا