امری: رونالدو کار ما را تمام کرد

به گزارش بصیرنیوز،

ه نقل از اکیپ، پاری ‌سن‌ ژرمن با وجود خریدهای گران قیمتی که در تابستان داشت باز هم در لیگ قهرمانان اروپا ناامید کننده ظاهر شد.

تیم  پاریسی در هر دو دیدار رفت و برگشت برابر رئال مادرید تن به شکست داد. پاری ‌سن‌ ژرمن امیدوار بود که بتواند در ورزشگاه خانگی خود و با حمایت هوادارانش شکست سه بر یک برابر رئال مادرید را جبران کند اما  این بار در خانه با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد تا در مجموع با نتیجه‌ پنج بر دو  از دور رقابت ها حذف شود.

اونای امری از نتیجه به دست آمد احساس ناراحتی و ناامیدی دارد.

سرمربی اسپانیایی پاری ‌سن‌ ژرمن در نشست خبری بعد از بازی، گفت‌: غیبت نیمار در این دیدار به ضرر ما تمام شد. اگر او بود گزینه‌های بیشتری در خط حمله داشتیم. با این حال تیم را به خوبی آماده این دیدار بزرگ کردیم.

او در ادامه‌ صحبت‌های خود، ‌اضافه کرد:  باید این شکست را فراموش کنیم و به دیدارهای بعدی خود فکر کنیم. هدف نخست ما در فصل جاری قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بود اما متاسفانه در این رقابت بزرگ ناکام بودیم. زمانی برای فکر کردن نداریم و باید راه خود را ادامه داد.

امری درباره دلیل اصلی ناکامی تیمش در دیدار برگشت سخن به میان آورد و ادامه‌ داد: گل نخست رونالدو آب سردی بود بر پیکر ما. این گل تلاش ما را به ناامیدی تبدیل کرد. اخراج مارکو وراتی کار ما را تمام کرد. شکست در خانه ناامیدی بزرگ برای ما بود اما  شکست در مادرید چنین حسی را به ما نداد.

سرمربی پاری ‌سن‌ ژرمن در پایان سخنان خود، گفت‌: نه در دیدار رفت و نه در دیدار برگشت از فرصت‌های که به دست آوردیم استفاده نکردیم و همین تاوان سنگینی برای ما داشت. اگر در این دیدار هم از فرصت های خود به خوبی استفاده می‌کردیم الان نتیجه ‌دیگری رقم خورده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا