دادستان کل کشور: هدف غایی داعش، جمهوری اسلامی ایران بود

حجت الاسلام محمدجعفر منتظری در جمع بسیجیان حقوقدان به مناسبت هفته بسیج گفت: عمر ۳۸ ساله ای را بسیج پرتوان و سرافراز پشت سر گذاشته است و این دوران پر افتخار باید همه ما را در مسیر تکامل ارتقا و رفع آسیب ها و در مسیر حرکت طوفنده بیش از پیش قرار دهد.

وی با بیان اینکه بسیج یک سنگر مستحکم در برابر هرگونه تهاجم دشمن است، گفت: در هر سنگری گروهی در جهت صیانت از دستاورد ها وظیفه پاسبانی از دستاوردهای انقلاب اسلامی را دارند.

منتظری افزود: ما هم در سنگر صیانت از حقوق جامعه وظیفه داریم متعاقب شرایط روز،هماهنگ با مجموعه نگهبانانی که در سایر سنگرهای بسیج به صیانت از دستاوردهای انقلاب مشغول هستند،تلاش کنیم.

دادستان کل کشور تصریح کرد: جهادگرانی که در سنگرهای دفاع از کشور و در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی سینه سپر کردند،جانبازان و شهدایی هم در این راه دادند و باید گفت دوام این نظام به برکت خون این شهیدان و ایثارگری جانبازان است.

وی افزود: در حرکتی که در ۵ سال اخیر منطقه را آلوده کرده است، شاهد ایثارگری های متعددی بودیم. نظرها بر این بود کسانی که در زیر لوای اسلام به منطقه حرکت کردند، هدف غایی شان جمهوری اسلامی ایران بود و دیدیم چگونه با بسیج مردمی آن زمان که به نزدیکی های دمشق و یا بغداد و چهل کیلومتری کشور رسیده بودند با تدبیر و هدایت گری های رهبری،این بسیج مردمی به رهبری سردار سرافراز، قاسم سلیمانی، حرکت دشمن را خنثی کردند.

وی به یکی دیگر از مصادیق جهاد اشاره و تصریح کرد: جهاد با نفس و همچین جهاد مبارزه با شیطان هم از انواع دیگر جهاد است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا