سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه گفت: باید با اختلاف دو گل این بازی را می‌بردیم. امروز روز بد فوتبالی ما بود که در پنالتی سیاه‌جامگان را شکست دادیم.

جواد نکونام پس از پیروزی مقابل سیاه‌جامگان در جام حذفی در نشست خبری اظهار داشت: صرفنظر از بازی ۱۲۰ دقیقه‌ای و اخراج بازیکن حریف در کل بازی برتر بودیم و باید با اختلاف دو گل این بازی را می‌بردیم. امروز روز بد فوتبالی ما بود که در پنالتی سیاه‌جامگان را شکست دادیم.

وی ادامه داد: موقعیت‌های گلزنی صد درصدی را از دست دادیم. با این حال با برنامه بازی کردیم و بازیکنان ما زحمت کشیدند. با این پیروزی ثابت کردیم تیمی منسجم و خوب داریم. شکست دادن یک تیم لیگ برتری در جام حذفی کار بزرگی بود که بازیکنان انجام دادند.

نکونام در مورد اینکه جام حذفی را جدی می‌گیرید یا نه، گفت: ما در این بازی برای پیروزی آمده بودیم من با این ایده و فکر آمده بودم که پیروز شویم اما برای ادامه جام حذفی بعداً فکر می‌کنم که چگونه بازی کنیم.

وی در مورد اینکه قبول دارید بازیکنان تیمتان استرس دارند، اظهار داشت: نه قبول ندارم. وقتی هافبک‌ها و مهاجمان ما راحت به توپ ضربه می‌زنند یعنی اینکه بدون استرس بازی می‌کنیم اگر توپ‌هایمان گل نمی‌شود به خاطر بدشانسی و کم دقتی است. بازیکنان می‌دانند که هر اتفاقی درون زمین بیفتد از دست رفتن موقعیت، از دست رفتن پنالتی یا حتی اینکه دروازه خالی را باز نکنند مسئولیتش با من است و نباید به بازیکنان استرسی وارد شود.

نکونام در مورد اینکه چرا خونه به خونه در خانه با یک مهاجم بازی می‌کند اظهار داشت: سوال بعدی لطفاً آخر این چه سوالی است؟! فوتبال روز دنیا راتماشا کنید بعد سؤال بپرسید.

سرمربی تیم خونه به خونه در مورد داوری مسابقه، گفت: داوری خوب بود، داوری که از لیگ برتر می‌آید خوب است و تحت تأثیر جو و بازی قرار نمی‌گیرد. وقتی داوران لیگ برتری قضاوت می‌کنند خیالمان راحت‌تر است بقیه داوری‌ها هم خوب بوده است. گاهی هم که اعتراض کرده‌ایم به خاطر دفاع از حق و حقوق تیم‌مان بوده است. من امروز هم به داور گفتم که زحمت می‌کشند و ما در کنارشان هستیم تا هم داوران بهترین عملکرد را داشته باشند هم تیم‌ها خوب بازی کنند.

نکونام در مورد اینکه هفته آینده با گل‌گهر یک بازی سخت دارند، اظهار داشت: همه بازی‌ها در لیگ سخت است و ما هیچ بازی آسانی نداریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا