طی انتخابات صورت گرفته؛

اعضای جدید اتاق اصناف فریدونکنار مشخص شدند+اسامی اعضا و تعداد رای

صبح امروز(دوشنبه) با حضور تعدادی از روسای اتحادیه‌های صنفی، انتخابات اتاق اصناف فریدونکنار برگزار و ترکیب جدید اعضای آن مشخص شدند.

به گزارش بصیرنیوز، ظهر امروز(دوشنبه) با حضور تعدادی از روسای اتحادیه‌های صنفی، انتخابات اتاق اصناف فریدونکنار برگزار و ترکیب جدید اعضای آن مشخص شدند.

طی انتخابات صورت گرفته ۲۹ رای اخذ شد که اسامی منتخبین بر اساس آرای اخذ شده به شرخ ذیل است.

سیدمحمد رزمگه ۲۳ رای نفر اول، مسعود نصیری ۲۲ رای نفر دوم، سیدمحمد نیک‌پورکناری ۲۰ رای نفر سوم، عبدالله توانگر ۱۸ رای نفر چهارم، سید جلال جعفری کناری ۱۸ رای نفر پنجم به عنوان اعضای اصلی اتاق اصناف فریدونکنار انتخاب شدند.

همچنین اسماعیل آشوری با ۱۵ رای و علی محمدی با دو رای به دست آورده به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

گفتنی است بین این اعضا انتخابات داخلی برگزار می‌شود تا اعضای هیات رئیسه مشخص شود که بنابر شنیده‌ها مسعود نصیری شانس بیشتری برای کسب عنوان ریاست اتاق اصناف فریدونکنار را دارد.

به گزارش بصیرنیوز، اتاق اصناف وظیفه نظارت بر بازار، صدور پروانه كسب و برگزاری دوره های آموزشی لازم بری صنوف را دارد که این دوره از فعالیت اتاق‌های اصناف برای یک سال خواهد بود و از این پس انتخابات اتحادیه‌ها و اعضای اتاق اصناف همزمان برگزار می‌شود و بنابر قانون جدید افرادی که سه دوره در اتحادیه یا اتاق اصناف باشد دیگر حق شرکت در انتخابات را ندارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا