فرمانده سپاه فریدونکنار:

ولایت‌مداری و تکلیف‌مداری دو مولفه مهم جنگ انقلابی در دوران دفاع مقدس/هدف دشمن از اغتشاشات خدشه به اصول اسلام است

فرمانده سپاه فریدونکنار ولایت‌مداری و تکلیف‌مداری را دو مولفه مهم جنگ انقلابی در دوران دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: هدف دشمن از اغتشاشات خدشه به اصول اسلام است.

به گزارش بصیرنیوز، محمد برمر در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه فریدونکنار به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهارکرد: در مقطعی از تاریخ قرار داریم که اگر مجاهدت‌های دفاع مقدس به درستی مطرح نشود دشمن جای شهید و جلاد را عوض خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه شاید یکی از شبهات امروز این باشد که چرا اسم جنگ تحمیلی دفاع مقدس گذاشته می‌شود، خاطرنشان کرد: مقدس شدن جنگ ما به این دلیل است که جمهوری اسلامی مبتکر و خالق جنگ انقلابی در برابر جنگ ارتش‌های کلاسیک شد.

فرمانده سپاه فریدونکنار مهمترین مولفه جنگ انقلابی را ولایت‌مداری رزمندگان برشمرد و تصریح کرد: ولایت‌مداری رزمندگان موجب رشد معنویت و بصیرت در جبهه‌ها شد و رزمندگان نگذاشتند حرف ولایت فقیه بر زمین بماند.

برمر افزود: بسیاری از رزمندگان، امام خمینی(ره) را ندیده بودند اما نقشی که امام بزرگوار بر لوح دل همه رزمندگان ایجاد کرد مانند سندی بر تاریخ ثبت شد و به یادگار ماند.

وی با بیان اینکه تکلیف‌مداری از مولفه‌های دیگر جنگ انقلابی است گفت: این عامل موجب روحیه جهادی و بن‌بست شکنی شد و کلید ما می‌توانیم را به دست رزمندگان ایرانی داد تا از میدان‌های سخت دشمن عبور کنند.

فرمانده سپاه فریدونکنار خاطرنشان کرد: اگر ولایت‌مداری و تکلیف‌مداری در دوران جنگ، ما را از آن شرایط سخت عبور داد امروز هم می‌تواند از سختی‌ها و چالش‌ها عبور دهد.

برمر با اشاره به اینکه جنگ ایران و عراق در شرایط نابرابر آغاز شد تصریح کرد: ارتش بعث عراق حدود یک میلیون نفر را تجهیز و با ۳۰۰ گردان به رزمندگان ایرانی که فقط در ۱۰۰ گردان با امکانات کم سازماندهی شده بودند حمله می‌کرد.

وی اتفاقات اخیر جامعه را ناشی از جدال و جنگ بدخواهان اسلام بر سر حجاب دانست و تاکید کرد: در وقایع اخیر نقشه دشمن خدشه به اعتقاد و التزام مردم عزیز ما به اصول مسلم و مستحکم اسلام بوده است.

فرمانده سپاه فریدونکنار اظهارکرد: پیام واضح همه شهدا در وصیت‌نامه‌ها و توصیه همه خانواده‌های آنان حفظ اصول اسلام است.

برمر تاکید کرد: عفاف و حجاب به‌عنوان نماد دینداری در سایه پشتیبانی از ولایت فقیه توطئه‌های دشمن را باطل می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا