پدر شهید مدافع حرم عابدینی:

رذالت و کینه‌جویی اغتشاشگران در حوادث اخیر مشهود است/لزوم برخورد قاطع دستگاه قضایی با عوامل ناامنی

پدر شهید مدافع حرم علی عابدینی با اشاره به اینکه رذالت و کینه‌جویی اغتشاشگران در حوادث اخیر مشهود است بر لزوم برخورد قاطع دستگاه قضایی با عوامل ناامنی تاکید کرد.

به گزارش بصیرنیوز، یوسف عابدینی پدر شهید مدافع حرم علی عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ما درخصوص اغتشاشات روزهای گذشته که منجر به خسارت‌های جانی و مالی به برخی هموطنانمان شده است، اظهارکرد: همه ما متاثر از فوت دختر جوان کشورمان هستیم اما افرادی که به بهانه فوت این خانم دست به اغتشاش می‌زنند باید بدانند که بازیچه عناصر ضد انقلاب شده‌اند و این حرکت‌ها از نظر ما محکوم است.

وی خاطرنشان کرد: هدایت‌گران اغتشاشات و افرادی که به این اتفاقات دامن می‌زنند باید بدانند که اگر ولی فقیه ما فرمان دهند با تمام قوا تا پای جان در رکاب ایشان هستیم و با عوامل بر هم زننده نظم جامعه برخورد می‌کنیم.

پدر شهید مدافع حرم عابدینی تصریح کرد: درحالی که عوامل اغتشاشات برای دفاع از یک زن به میدان آمده بودند اما چادر از سر یک زن محجبه می‌کشند که نشان دهنده رذالت و دشمنی آن‌ها با اسلام عزیز است و فقط به‌دنبال کینه‌جویی هستند.

وی تاکید کرد: به اغتشاشگران هشدار می‌دهیم که نباید از صبر و بصیرت مقام معظم رهبری و ملت مومن ایران سوءاستفاده کنند چراکه ما از خون بسیجیان و خسارت به هموطنانمون نخواهیم گذشت.

عابدینی با بیان اینکه پروژه کشته‌سازی از اقدامات خصمانه رهبران اغتشاشات بوده است، گفت: آن‌ها فکر کردند با این ترفندها می‌توانند ملت بصیر ما را گمراه کنند اما به لطف خدا دست پلید آن‌ها از آستینشان بیرون زد و با حضور چشمگیر امت رسول‌الله(ص) در مناطق مختلف کشور توطئه‌های دشمنان خنثی شد.

این پدر شهید مدافع حرم خواستار برخورد قاطع دستگاه قضایی با اغتشاشگران شد و خاطرنشان کرد: ضمن اینکه در این چند روز از زحمات نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، بسیجیان غیور و نیروهای اطلاعاتی قدردانی می‌کنیم از دستگاه قضایی می‌خواهیم به زودی با عواملی که در این اتفاقات نقش داشتند برخورد قاطع و سختی انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا