استاد دانشگاه:

غفلت خانواده‌ها، فرزندان را طعمه دشمن می‌کند/نقش مهم زنان در جنگ شناختی و جهاد تبیین

استاد دانشگاه با اشاره به اینکه غفلت خانواده‌ها، فرزندان را طعمه دشمن می‌کند بر اهمیت نقش زنان در جنگ شناختی و جهاد تبیین تاکید کرد.

به گزارش بصیرنیوز، منصوره معصومی اصل در همایش جهاد تبیین که با حضور بانوان فریدونکناری در مجتمع شهید رجایی این شهرستان برگزار شد اظهارکرد: اغتشاشات روزهای اخیر کشور نکات قابل تاملی داشت که خانواده‌ها باید به آن توجه جدی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از دستگیرشدگان حوادث اخیر به‌صورت نسبی اعتقاد به اهل بیت داشتند، خاطرنشان کرد: متاسفانه بسیاری از خانواده ها درخصوص تفاوت شیعه بودن با محب بودن با فرزندان خودشان هم کلام نمی‌شوند و همین موجب می‌شود که اعتقاد فرزندان تکمیل نباشد.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه در اتفاق فوت یک دختر جوان در کشورمان به آتش فتنه دمیده شد، تصریح کرد: برخی افراد که از سران سابق کشور بوده‌اند و متاسفانه امروز در جریان‌های معاند قرار گرفته‌اند با موج‌سواری از اتفاق رخ داده به‌دنبال اهداف شوم خود هستند.

معصومی اصل با اشاره به اینکه امروزه درگیر یک جنگ شناختی هستیم گفت: به هیچ عنوان مسئله این روزهای کشور آشوب در خیابان‌ها نیست بلکه اهداف پشت پرده‌ای وجود دارد.

وی با قدردانی از اقدامات سپاه پاسداران در حوادث اخیر یادآورشد: حقیقتا باید از زحمات سپاه پاسداران تشکر کرد چراکه نه تنها در اغتشاشات بلکه این نهاد درحال حاضر وظایف دیگر نهادهایی که به سکوت مرگبار برای ساختن کشور فرو رفته‌اند را انجام می‌دهد.

این استاد دانشگاه اظهارکرد: دشمن این بار نقشه توطئه خود را با پروژه زن کلید زد اما آن‌ها هنوز نفهمیدند که زن ایرانی دارای نجابت و اصالت مثال‌زدنی است که هرگز به بیگانه اجازه نمی‌دهد او را بازیچه امیال خود کند.

معصومی اصل خاطرنشان کرد: در جنگ شناختی دشمن کاری می‌کند که در زمین آن‌ها بازی کنید و بعضی اوقات به طرف خود حمله کنیم.

وی با اشاره به اینکه مطالبه‌گری باید در زمان خود و به حق مطرح شود تصریح کرد: زمانی که بد حجابی داشت رواج پیدا می‌کرد ما مطالبه به حق نداشتیم و همین سبب شد تا هم‌اکنون عده‌ای مطالبه باطل خود را با آشوب فریاد بزنند.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه وجود تناقض‌ها در ذهن نوجوانان موجب شبهه یا اقدامات قهرآمیز می‌شود تاکید کرد: مسئولان و نهادهای تبلیغاتی به ویژه صدا و سیما باید در امر سلبریتی‌سازی افراد دقت داشته باشد چراکه این افراد که از سرمایه کشور ارتزاق کرده‌اند استعداد در مقابل قرار گرفتن با نظام را دارند و این موارد یک نوجوان را دچار آسیب می‌کند.

معصومی اصل نقش زنان را در دفاع از امام و ولی فقیه مهم دانست و گفت: بانوان شیعی باید نقشه‌های دشمن را به خوبی درک کنند چراکه این روزها نقش زن در تربیت و تعالی جامعه بسیار مهم و حیاتی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا