جانشین رئیس سازمان بسیج اعلام کرد:

رد پای تمام رسانه‌های غربی و سعودی برای ضربه زدن به ایران در حوادث اخیر/دشمن دنبال کشته‌سازی و القای ناامنی در بین مردم است

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه در حادثه فوت خانم مهسا امینی از رئیس جمهور و تمامی دستگاه ها پیگر این حادثه هستند، گفت: بر اساس سناریوی از قبل طراحی شده ،دشمنان با هماهنگی تلاش کردند از این فضا سوء استفاده کنند و تمامی رسانه های غربی و رسانه سعودی برای ضربه زدن به ایران تلاش کردند

به گزارش بصیرنیوز، سردار قاسم قریشی در یادواره شهدای کارگری و کارفرمایی مازندران که به محوریت شهید نوروزعلی یزدانخواه در مجتمع شهید رجایی فریدونکنار برگزار شد اظهار کرد: شهید نوروزعلی یزدانخواه از شهدای قشر کارگری جنگ تحمیلی است که دو فرزندش در زمان انقلاب و همچنین دو فرزند دیگر در دوران دفاع مقدس به شهادت می رسند.

وی خاطرنشان کرد: قشر کارگری بیش از ۱۴ هزار شهید را تقدیم کردند که نشان دهنده علاقمندی و پایبندی این قشر عزیز به انقلاب و اسلام است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های بارز کارگران عزیز این بود که همزمان در پشت جبهه‌ها برای سازندگی کشور و در خط مقدم عملیاتی مجاهدت می‌کردند و هرچه در توان داشتند پای کار انقلاب می‌آوردند.

قریشی با بیان اینکه همه ملت در مبارزه با رژیم ستمشاهی، گروهک‌های تجزیه طلب و منافقین در در جبهه‌های جنوب و شمالغرب حضور داشتند، خاطرنشان کرد: لشکر فاتح ۲۵ کربلا یک لشکر خط شکن و پیروز است که در دفاع از انقلاب با تقدیم ۱۰ هزار ۴۰۰ شهید و در دفاع از حریم آل‌الله با نثار ۴۴ شهید مدافع حرم و همچنین با تقدیم  ۳۳ هزار جانباز و دو هزار و ۳۰۰ آزاده در همه عرصه‌ها حضوری حماسی و قهرمانی داشت.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه استان مازندران در زمینه دینی با وجود آیات عظام همچون هاشم آملی، جوادی آملی و علامه ذوالفنون حسن‌زاده آملی سرآمد است، اضافه کرد: مازندران با وجود سرداران شهیدی همچون شهید حاج حسین بصیر که در اوج دفاع مقدس در جبهه حضور داشت،  اراده ایمانی را بر دشمنان در جنگ هشت ساله تحملی کرد.

قریشی ایستادگی همه اقوام و اقشار ملت بزرگ ایران را در زمینه‌های مختلف را بی‌بدیل توصیف کرد و گفت: هرجا که نیاز به حضور مردم بود، همه اقشار و اقوام به میدان آمدند که دراین میان کارگران علاوه بر پشتیانی از رزمندگان و تامین نیازهای کشور ، با حضور در خط مقدم دفاع مقدس در قامت تک تیرانداز تا سطوح مختلف فرماندهی ، حضور فعال و مخلصانه داشتند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در ادامه سخنان خود با بیان اینکه شهدا لذت و دستاوردهای دنیوی را از خود گرفتند تا ایرانی در امنیت و آسایش باشد ، خاطرنشان کرد:شهدا نگذاشتند شیطان صفتان پایشان به خاک ایران اسلامی برسد و نگذاشتند آنچه که بر سر افغانستان، لیبی و عراق و دیگر کشورها آمد بر سر ایران بیاید.

قریشی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که شهدا ستارگانی هستند تا ما راه را گم نکنیم و نیز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، افزود: خدای متعال خود را محب شهدا می‌خواند و در قرآن آمده است که شهدا زنده هستند و در نزد پروردگار روزی می‌خورند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با تاکید بر اینکه مقام شهدا مقام صالحان و انبیاء است، گفت: شهدا با تقدیم جان خویش، فتنه را از سر اسلام و مردم دفع کردند تا مردم، دین و ملت ایران در امان باشند.

قریشی با تصریح بر اینکه بزرگترین امر به معروف و نهی از منکر شهدا، دفاع از انقلاب، نظام، مردم و ولایت است، بیان کرد: هر چند برای ما بسیار غمناک است که بهترین گل‌های این سرزمین  را از دست دادیم اما شهدا دستاوردهای بزرگی داشتند که حفظ انقلاب و کشور از دست دشمنان بود.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه اگر شهدا نبودند کشور با حمله صدام بعثی تجزیه میشد، خاطرنشان کرد: داعشی ها مزدوران انگلیس و آمریکا هم همین ادعا را داشتند که می‌خواستند کشور را تجزیه کنند. شهدا نبودند ایران اسیر دست منافقین که بدتر از داعش هستند، می‌شد.

قریشی درس شهدا را اعتماد به نفس، خودباوری، خود اتکایی و اثبات شعار ما میتوانیم عنوان کرد و گفت: باید دستاوردهای خون شهدا را بیان کرد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح دستاوردهای شهدا پرداخت و گفت: انقلاب اسلامی پس از پیروزی بزرگترین ضربه را بر پیکره گفتمان سیاسی کمونیستی در دنیا وارد کرد. شاید عداوت استکبار جهانی در غرب و شرق به همین عامل بستگی دارد.

قریشی با بیان اینکه رژیم مستبد پهلوی که توسط انگلیسی‌ها به وجود آمد و به وسیله آمریکا حیات داشت، یک رژیم وابسته به غرب و شرق بود ، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با سرنگونی رژیم پهلوی، حرف جدیدی به دنیا نشان داد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در ادامه به دستاوردهای درمانی و بهداشتی انقلاب اسلامی هم اشاره کرد و گفت: قبل از پیروزی انقلاب از جهت دارو و درمان و نیازهای پزشکی  صد در صد وابسته بودیم و حتی در پایتخت کشور پزشکان و پرستاران هندی و پاکستانی و بنگلادشی مردم را درمان می‌کردند. اما بعد از انقلاب پیشرفته‌ترین جراحی‌های مغز، قلب ، پیوندهای کبد و کلیه در ایران انجام می‌شود. ایران اسلامی از جهت درمان سرطان و جراحی چشم و مغز جز کشور اول دنیا محسوب می‌شود.

قریشی با اعلام اینکه بیش از ۹۷ درصد دارو‌های مورد نیاز در داخل کشور تولید می‌شود، ادامه داد:بیش از ۲۵ سال امید و زندگی در ایران افزوده شده است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه ایران جز کشور‌های محدودی بود که در دروان کرونا، واکسن کرونا را ساخت و به جهان عرضه کرد، گفت: ایران در زمینه علمی و فناوری قبل از انقلاب قادر به ساختن سیلو‌های گندم حتی قادر به ساختن یک پل نبود و وابسته به کشور‌های خارجی بود، اما پس از پیروزی انقلاب امروز در ایران پالایشگاه های نفت ساخته می‌شود حتی پیشرفته‌ترین پل‌هایی که ساخته می‌شود مورد تحیر دنیا شده است.

قریشی به ساخت موشک‌ها و پهپادها در حوزه هوا و فضا اشاره کرد و افزود: امروزه نماد قدرت و قدرت‌نمایی جمهوری اسلامی عرصه دفاعی است که در زمینه هوا و فضا ایران جز پیشرفته‌ترین کشورها است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در ادامه با اشاره به اینکه در زمان پهلوی بخش های از ایران اسلامی جدا شده است، خاطرنشان کرد: در زمان رضاشاه نواحی جنوب اترک به شوروی سابق، دشت نامی به افغانستان، ارتفاعات آرارات به ترکیه،بخشی از اروندرود به عراق، مناطق نفتی قصر شیرین به عراق واگذار شد. زمینه واگذاری بحرین در زمان رضاشاه بود و بخشیدن آن توسط محمدرضا شاه صورت گرفت.

قریشی با بیان اینکه یکی از مشکلات امروز با ارمنستان بخشیدن بخشی از مرزها در دوران پهلوی به ترکیه است، گفت:تمامی طرح‌های دفاعی و نظامی در دوران پهلوی توسط مستشاران آمریکایی تایید می‌شد و بعد در کشور توسط محمدرضاشاه به اجرا در میآمد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در ادامه سخنان خود به بیان اینکه دشمن در  هشت سال دفاع مقدس ادعای نابودی ایران را داشت، اضافه کرد:در تمامی اسناد و مدارک صدام و  حزب بعث تجزیه ایران کاملا مشهود بود.

به گفته قریشی بیش از ۱۷ کشور در ساخت سلاح شیمیایی و میکروبی به صدام کمک کردند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه تمامی سلاح‌ها جنگی از هواپیماها، بمب افکن‌ها و موشک‌ها را آمریکا و کشورهای غربی به صدام دادند، گفت: سلاح روز شوروی سابق و غربی را در اختیار صدام قرار دادند اما به ما یک سیم خاردار نمی‌فروختند.

قریشی با بیان اینکه یک قدرت جهانی در دوران دفاع مقدس در مقابل ایران قرار گرفت اما ایران با مقاومت و ایستادگی و توانمندی یک وجب از خاک را به دشمن نداد،افزود: این دستاورد بزرگ به برکت خون شهدا و رهبری حضرت امام و مقام معظم رهبری بود.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در ادامه با تصریح بر اینکه ایران اسلامی با الگوگیری از دفاع مقدس توانست در تمامی تحریم‌ها و تهدیدها در مقابل دشمن بایستد، گفت:  استقامت مردم و تدابیر رهبر معظم انقلاب تحریم‌های همه جانبه دشمن را با شکست مواجه کرد.

قریشی به وقایع اخیر کشور هم اشاره کرد و افزود: در این مطقع دشمن دید که دولتی روی کار آمد که حرفش با رهبر معظم انقلاب بیشتر همخوانی دارد همدلی با مردم دارد و قدرتمند در مقابل آمریکا ایستاده است و درمذاکرات آمریکایی‌ها اعتراف به عقب نشینی و پذیرفتن شرایط ایران کردند، منافقین و ضدانقلاب‌ها مترصد فرصتی بودند تا یک ضربه به انقلاب بزنند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه جمعیت قابل توجهی از مردم توسط پلیس در آمریکا کشته می‌شود و دولت آمریکا یک عذرخواهی از مردم نمی‌کند اما در حادثه فوت خانم مهسا امینی از رئیس جمهور و تمامی دستگاه‌ها پیگر این حادثه هستند، گفت: بر اساس سناریوی از قبل طراحی شده، دشمنان با هماهنگی تلاش کردند از این فضا سوء استفاده کنند و تمامی رسانه‌های غربی و رسانه سعودی برای ضربه زدن به ایران تلاش کردند.

قریشی اعتراض و انتقاد را جدا از آشوب و اغتشاش دانست و خاطرنشان کرد: رسانه‌های دشمن کشته‌سازی از مردم را در دستور کار خود قرار دادند تا به مردم ناامنی را القا کنند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به شعار معاندین در حوادث اخیر «زن زندگی آزادی» خاطرنشان کرد:  این شعار حزب تجزیه طلب پ ک ک ترکیه است که از زنان سوء استفاده می‌کند . اما کدام وطن پرست و ایرانی پرچم را آتیش می‌زند که دست روشن عناصر ضد انقلاب و تجزیه‌طلب در آن دید. کدام حلال‌زاده ایرانی به قرآن و پرچم بی‌احترامی می کند. برای همین مردم ایران یک دسته بیشتر نیستند و آن‌هایی که اغتشاش ایجاد می‌کنند در جرگه ضد انقلاب قرار دارند و به برکت خون شهدا این انقلاب محفوظ است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا