دختر و خواهر شهیدان یزدانخواه:

سوءاستفاده کنندگان فوت “مهسا امینی” کشور را به آشوب کشاندند/اجازه نمی‌دهیم خون شهیدان پایمال شود

دختر و خواهر پنج شهید یزدانخواه با اشاره به اینکه سوءاستفاده کنندگان فوت "مهسا امینی" کشور را به آشوب کشاندند خاطرنشان کرد: اجازه نمی‌دهیم خون شهیدان پایمال شود.

به گزارش بصیرنیوز، لیلا یزدانخواه دختر و خواهر پنج شهید یزدانخواه از شهرستان فریدونکنار در گفت‌وگو با خبرنگار ما درخصوص اغتشاشات روزهای گذشته که منجر به خسارت‌های جانی و مالی به برخی هموطنانمان شده است اظهارکرد: از فوت “مهسا امینی” یکی از دختران جوان کشورمان که مانند دختر خودمان است بسیار متاسفیم و برای خانواده این مرحومه آرزوی صبر می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اما اینکه برخی افراد خارجی و داخلی بخواهند از فوت این دختر سوءاستفاده کرده و کشور را به آشوب بکشانند به هیچ عنوان پذیرفته نیست و ما این حرکت‌ها را محکوم می‌کنیم.

دختر و خواهر شهیدان یزدانخواه با اشاره به اینکه اعتراض با اغتشاش متفاوت است، تصریح کرد: راه اعتراض قانونی مشخص است و هیچکس حق ندارد با آشوب‌گری و خسارت به اموال مردم یا اموال دولت به دنبال اهداف خود باشد.

یزدانخواه تاکید کرد: کشور ما یک کشور اسلامی است که به پای آن خون‌ شهدای زیادی ریخته شده و آشوب‌گران و کسانی که فریب خورده عوامل اصلی این اتفاقات هستند باید بدانند که با این کارها فقط بر روی خون شهید پا گذاشته‌اند.

وی افزود: البته ملت با بصیرت ایران هیچگاه اجازه نمی‌دهند که خون شهدای کشور پایمال شود و پشتیبان نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه هستند.

دختر و خواهر شهیدان یزدانخواه بر لزوم برخورد قاطع دستگاه قضایی با اغتشاشگران تاکید کرد و گفت: دستگاه قضایی باید برخورد سختی با عوامل اصلی و کسانی که در آشوب‌های روزهای گذشته نقش داشتند کند تا درس عبرتی برای دیگران باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا