امام جمعه فریدونکنار:

سکوت نظام اسلامی ناامنی را در پی دارد/معترضین مراقب سوءاستفاده کنندگان باشند

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه سکوت نظام اسلامی ناامنی را در پی دارد خاطرنشان کرد: معترضین باید مراقب سوءاستفاده کنندگان باشند.

به گزارش بصیرنیوز، حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور در خطبه‌های نمازجمعه فریدونکنار اظهارکرد: انسان بی‌تقوا انسانی است که مراقب فریب شیطان نباشد و بی‌راهه به دنبال احقاق حق برود.

وی با اشاره به حوادثی که در کشور رخ داد، خاطرنشان کرد: هیچ فردی نباید فکر کند که اگر نظام اسلامی ساکت شود روزی در این کشور امنیت و آبادانی حکم‌فرما خواهد شد بلکه ناامنی و غارت و تجاوز گسترش پیدا می‌کند.

امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: گروه‌های تجزیه طلبی با ۱۶ نوع پرچم در برلین تجمع کرده بودند که نشان دهنده این است که خود جریان ضد انقلاب نمی‌توانند زیر یک پرچم قرار بگیرند حال آنکه آن‌ها ادعای حکومت بر ایران را دارند.

تقی‌پور با بیان اینکه شیطان بزرگ آمریکا است و هرچه فریاد داریم باید سر او بزنیم، یادآورشد: مرگ بر آمریکا ما به معنای مرگ بر یک نقطه جغرافیایی نیست بلکه به معنای مرگ بر تمامی خباثت‌ها، زیاده خواهی‌ها و استکبارطلبی‌های آمریکا علیه همه آزادی‌خواهان دنیا است.

وی با انتقاد از نوع تجمع دانشجویان در برخی دانشگاه‌ها، گفت: درحالی که دانشجویان از قشر فرهیخته جامعه هستند و دغدغه آن‌ها باید مسائل اصلی جامعه باشد اما متاسفانه خواسته‌های آنان در حد مشترک شدن خوابگاه و سلف دانشجویی پسران و دختران بود.

امام جمعه فریدونکنار تاکید کرد: نظام اسلامی باید معترضین را شناسایی، حرف‌های آنان را بشنوند و صف معترضین از اغتشاشگران جدا شود.

تقی‌پور ادامه داد: برخی از اعتراض‌ها به حق بوده که مسئولان باید به آن توجه و رسیدگی کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات فریدونکنار اظهارکرد: این شهرستان مشکلاتی دارد که پول نمی‌خواهد بلکه مدیریت می‌خواهد.

امام جمعه فریدونکنار خاطرنشان کرد: بخشی از پل کمربندی که حدود چهار ماه گذشته ریزش کرده چرا همچنان باید در بلاتکلیفی باشد و مشکلات آن برطرف نشود.

تقی‌پور تصریح کرد: اینکه برخی افراد از وضعیت کمربندی، بیمارستان، بندر یا جاده فریدونکنار معترض باشند حق دارند و هیچ کسی حق ندارد آن‌ها را ضد ولایت فقیه خطاب کند.

وی یادآورشد: البته معترضین باید مراقب باشند که اعتراض آن‌ها مورد سوءاستفاده قرار نگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا