فرمانده سپاه فریدونکنار:

الگوی بسیج در برخورد با مخلان امنیت الگوی سیدالشهدا(ع) است/خدمت‌رسانی ۱۱ میلیاردی بسیج فریدونکنار طی هشت ماه

فرمانده سپاه فریدونکنار با اشاره به اینکه الگوی بسیج در برخورد با مخلان امنیت الگوی سیدالشهدا(ع) است از خدمت‌رسانی 11 میلیاردی بسیج این شهرستان طی هشت ماه خبر داد.

به گزارش بصیرنیوز، محمد برمر در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج که در دفتر امام جمعه فریدونکنار برگزار شد اظهارکرد: بسیج سرمایه گرانقدر نظام جمهوری اسلامی است که توسط امام خمینی(ره) پایه‌ریزی و با هدایت‌های مقام معظم رهبری توانست منشا اثرات بسیار زیادی در کشور باشد.

وی با اشاره به عملکرد بسیج فریدونکنار از ابتدای سال جاری تاکنون در زمینه‌های مختلف، خاطرنشان کرد: بسیجیان شهرستان فریدونکنار با حضور در رزمایش‌های پدافند ساحلی، امداد و نجات، گشت‌های محله و ایست و بازرسی توانستند اقتدار بسیج را در زمینه دفاعی و امنیتی به اثبات برسانند.

فرمانده سپاه فریدونکنار با بیان اینکه بسیج نقش ویژه‌ای در کنترل حواشی قاچاق آرد و مدیریت توزیع نان داشته است، تصریح کرد: با تلاش افسران جنگ نرم در فضای مجازی بسیج و پاسداران گمنام امام زمان(عج) تحرکات مجازی و میدانی اخلالگران و فتنه‌گران حوادث اخیر به خوبی مورد رصد و کنترل قرار گرفت.

برمر افزود: درحالی که برخی از افراد و باندها با اقدامات سوء به دنبال اهداف شوم خود بوده‌اند اما از ابتدای سال جاری تاکنون با تلاش بسیجیان و پاسداران ناحیه فریدونکنار یک باند قاچاق سوخت به میزان ۳۳ هزار و ۷۰۰ لیتر و با ارزش ریالی یک میلیارد تومان و هممچنین هزار باطری مشروبات الکلی دست‌ساز و خارجی کشف و منهدم شد.

وی با اشاره به اینکه الگوی ما در زمینه برخورد با مخلان نظم و امنیت مردم الگوی حضرت سیدالشهدا(ع) است گفت: مبنای ما در برخورد با عواملی که اقدام به تحریک و تشویق به اغتشاشات داشتند در وهله نخست احضار و ارشاد بود تا از اقدامات بعدی جلوگیری شود که البته این امر بسیار اثرگذار بود.

فرمانده سپاه فریدونکنار اظهارکرد: البته با کسانی که از روی لجاجت و دشمنی با نظام مقدس جمهوری اسلامی فعالیت‌های غیرقانونی خودشان را ادامه داده و در پی تحرکات خرابکارانه بودند برخورد قاطع و شکننده صورت گرفت.

برمر با بیان اینکه در زمینه خدمت‌رسانی اقدامات بسیار خوبی از سوی بسیج فریدونکنار صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: دو باب منزل مددجویی به ارزش ۸۰۰ میلیون تومان و پنج واحد منزل مددجویی به ارزش ۱۲۵ میلیون تومان مرمت و بازسازی شد، همچنین ۶ واحد منزل مددجویی به ارزش دو میلیارد و صد میلیون تومان در دست احداث است.

وی تصریح کرد: اعطای یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی و معیشتی، توزیع هزار و صد بسته معیشتی کمک مومنانه به ارزش ۶۶۰ میلیون تومان و تهیه کمک جهیزیه به ارزش ۱۲۰ میلیون تومان بخش دیگری از خدمت‌رسانی بوده است.

فرمانده سپاه فریدونکنار یادآورشد: با فعال‌سازی مجموعه مردمی، ۱۶ زندانی جرایم غیرعمد با مبلغ یک میلیارد تومان آزاد شدند.

برمر با اشاره به اینکه به همت معاونت بهداشت و درمان و دفاع زیستی این ناحیه ۳۰ مرحله نذر خون در شهرستان انجام شده است، گفت: ۸۴۰ نفر از شهروندان فریدونکناری با اهدای ۳۳۶ هزار سی سی خون در این امر خداپسندانه شرکت کردند.

وی ادامه داد: تعداد ۳۸۶ پرونده مشاوره و حمایت حقوقی به ارزش سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در دستگاه قضایی تشکیل شد.

فرمانده سپاه فریدونکنار درخصوص دیگر برنامه‌های اجرا شده طی یک سال اخیر اظهارکرد: برپایی جشنواره ساحلی، الگوسازی بانوان موفق، نشست‌های جهاد تبیین با محوریت تحکیم بنیان خانواده، برپایی انواع نمایشگاه دستاوردهای بانوان در زمینه‌های مختلف، طرح تحول محله اسلامی، طرح شهید بهنام محمدی در مدارس و سلسله یادواره شهدای محلی و قشری  بخشی از اجرای طرح‌ها و برنامه‌های بسیج فریدونکنار بوده است.

برمر خاطرنشان کرد: مجموع ارزش خدمت‌رسانی بسیج فریدونکنار طی هشت ماه ابتدای سال ۱۴۰۱ به میزان ۱۱ میلیارد تومان بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا