مادر شهیدان رحیمی از فریدونکنار به فرزندان شهیدش پیوست+پیام تسلیت معاون رئیس جمهور

حاجیه خانم خیرالنسا نظریان مادر شهیدان گرانقدر مهدی، عسگری و علی رحیمی از شهرستان فریدونکنار به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش بصیرنیوز، الگوی صبر و استقامت حاجیه خانم خیرالنسا نظریان مادر مقاوم و فداکار شهیدان والامقام علی، مهدی و عسگری رحیمی از فریدونکنار مازندران پس از سالها چشم انتظاری سحرگاه امروز ششم آذر ماه به دلیل بیماری در بیمارستان امام خمینی ( ره ) این شهرستان دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

بسیجی شهید مهدی رحیمی متولد پنجم آبان ۱۳۴۵ و در چهارم دی ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ در ام الرصاص، پاسدارشهید علی رحیمی متولد ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۳۴۱ و در ۲۴ بهمن سال ۱۳۶۴ در اروندرود و بسیجی شهید عسگری رحیمی متولد ۲۴ مهر ۱۳۴۸ و در سوم دی ماه ۱۳۶۵ در ام الرصاص به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی آسمانی شدن مادر شهیدان رحیمی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده:

خانواده محترم شهیدان گرانقدر رحیمی کناری

سلامٌ علیکم

ایمان و ایثار مادران معظم شهدا که فرزندان عزیز خویش را در مسیر پاسداشت آرمان ها و ارزش های والای الهی، اسلامی و انقلابی هدیه کردند در وصف نمی‌گنجد وکلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان مومن و والا مقام نیست.

درگذشت بانوی ماجده و مومنه «حاجیه خانم خیرالنساء نظریان کله بستی» مادرگرامی شهیدان معزز «عسگری، مهدی و علی رحیمی کناری» را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می نمایم.

بی شک ایمان و اراده راستین این شهدای معزز ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط  والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته که در این میان نقش این بانوی ارجمند در جهت تربیت اسوه های جهاد و مقاومت بی بدیل است. مادر والامقامی که با افتخار به شهادت فرزندان عزیز خویش، در ادامه راه آن شهدای معظم با اعتقادی راسخ استقامت و پایداری نمودند. به یقین از دست دادن این سرمایه‌های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بسیارغم انگیز است.

از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال  علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و  بردباری برای  بازماندگان مسألت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا