حاج حسین یکتا:

جمهوری اسلامی وارد قطب‌بندی جدیدی در دنیا شد/نقش مهم موساد در وحشی‌گری خیابانی

عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی وارد قطب‌بندی جدیدی در دنیا شد خاطرنشان کرد: وحشی‌گری خیابانی اخیر کار سازمان اطلاعاتی موساد است.

به گزارش بصیرنیوز، حسین یکتا در مراسم سی و پنجمین سالگرد سرداران و ۴۳ شهید روستای ازباران فریدونکنار با تسلیت ایام فاطمیه اظهارکرد: حضرت فاطمه زهرا(س) همیشه گره‌گشا است و ما در زمان دوران دفاع مقدس هر جایی که کار سخت می‌شد به حضرت زهرا(س) متوسل می‌شدیم.

وی خاطرنشان کرد: شاید در نظر اول این روزها روزهای سختی برای کشور باشد اما اطمینان داریم از این وضعیت عبور می‌کنیم و آن‌وقت نعمتی برای ما محسوب می‌شود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی همیشه سختی‌هایی را به خود دیده است، تصریح کرد: پس از ریخته شدن خون‌ها، تبعیدها و سختی‌های فراوان زمزم انقلاب اسلامی جوشش کرد.

یکتا ادامه داد: پس از انقلاب، دشمن در مناطق مختلف از جمله آمل، گنبد، سیستان و کردستان شروع به درگیری کرد و همچنین با فتنه‌هایی مانند بنی صدر و انجام ترور تلاش داشت تا انقلاب را از بین ببرد.

وی افزود: جنگ تحمیلی از دیگر مواردی بود که دشمن علیه جمهوری اسلامی به راه انداخت اما با ایستادگی و مقاومت توانستیم پیروز این جنگ باشیم.

فرمانده دوران دفاع مقدس به نقش مهم سردار شهید سلیمانی در طول انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: به برکت حاج قاسم و خون شهدا از پشت دیوارهای بصره به پشت دیوارهای بیت‌المقدس رسیده‌ایم.

یکتا با بیان اینکه دشمن با عوامل داخلی خود پس از جنگ نظامی به جنگ نرم متوسل شد اظهارکرد: پس از جنگ دشمن سعی کرد تا با تغییر ذائقه ایرانی‌ها چالش های فرهنگی را در کشور ایجاد کند.

وی خاطرنشان کرد: راه اندازی کاروان راهیان نور برکتی بود که در دهه ۷۰ به‌وجود آمد و این هم شیرینی پس از گذشت از سختی بوده است.

عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار با بیان اینکه رویش‌های نسل جدید انقلاب اسلامی رویش‌های دلچسبی است تصریح کرد: شهید بلباسی‌ها و حججی‌ها نسل جدیدی از انقلاب بودند که در راه دفاع از حرم آنگونه به شهادت رسیدند و به برکت این شهدا دشمن نتوانست وارد کرمانشاه و همدان شود.

فرمانده دوران دفاع مقدس اظهارکرد: درحالی که بعد از غائله سال ۷۸ کوی دانشگاه دشمن ۱۰ سال برنامه‌ریزی کرد تا در سال ۸۸ میوه خود را از ایران بچیند اما به برکت بچه‌های هیاتی و بسیجی و تلاش شبانه‌روزی آحاد مردم این فتنه خنثی شد و پس از آن زمزم اربعین جوشش کرد.

یکتا گفت: دشمن پس از فتنه ۸۸ تمام تمرکز خود را با استفاده از تلفن‌های همراه و تقویت شبکه‌های اجتماعی بر روی نوجوانان گذاشت که اتفاقات اخیر و حضور دهه هشتادی و نودی در کف خیابان‌ها به همین دلیل است.

وی تاکید کرد: دشمن در این سال‌ها هر نوع تحریم و فتنه‌ای که خواست در کشور ما به راه انداخت و به لطف خدا در هیچکدام از این فتنه‌ها موفق نشده است.

عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار با اشاره به اینکه دولت فعلی در حال فعالیت‌های بسیار چشمگیری است یادآورشد: در زمینه‌های اقتصادی با تلاش هایی که درحال انجام است می‌توانیم به نقطه خوبی برسیم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه جمهوری اسلامی در نقطه خاصی از قطب‌بندی دنیا قرار گرفته است اظهارکرد: روابط راهبردی ایران با کشورهایی مانند چین و روسیه و پیوستن به سازمان همکاری شانگهای ما را وارد قطب‌بندی جدیدی کرده که همین امر دشمن را عصبانی کرده است.

یکتا با اشاره به اینکه وحشی‌گری خیابانی اخیر کار سازمان اطلاعاتی موساد است خاطرنشان کرد: برای اینکه رژیم غاصب اسرائیل می‌داند که کارش تمام است درحال دست و پا زدن و متوسل شدن به هر طرح و برنامه‌ای است تا به جمهوری اسلامی ضربه بزند.

وی با بیان اینکه خون شهدا هیچگاه هدر نرفته و نمیرود تصریح کرد: شهیدانی که این روزها به فیض شهادت میرسند، خونشان صدقه جاریه برای نظام اسلامی است.

عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار گفت: اگر رژیم صهیونیستی حماقتی بکند باید منتظر محو شدن خود از زمین باشد و به لطف خدا زمزم جدیدی از بیت‌المقدس خواهد جوشید.

این فرمانده دوران دفاع مقدس آینده جمهوری اسلامی را مانند یک رنگین کمان زیبا توصیف کرد و یادآورشد: به لطف خداوند متعال پرچم ملت ایران باز هم بلند است و به برکت ائمه اطهار و خون شهدا اتفاق‌های دیدنی در راه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا