رئیس اداره ثبت احوال فریدونکنار اعلام کرد

افزایش ۱۲ درصدی ازدواج در فریدونکنار/۱۸۰۰ شناسنامه جدید طی ۹ ماه صادر شد

رئیس اداره ثبت احوال فریدونکنار با اعلام افزایش 12 درصدی ازدواج در سال 1401 نسبت سال گذشته از صدور هزار و 800 فقره شناسنامه جدید طی 9 ماه خبر داد.

به گزارش بصیرنیوز، مهدی قلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به آمار وقایع چهارگانه ثبت احوال در فریدونکنار اظهارکرد: طی ۹ ماه نخست سال ۱۴۰۱ تعداد ۴۱۰ مورد ولادت در فریدونکنار رخ داده که این آمار نسبت به سال گذشته که ۴۴۴ مورد بوده ۹ درصد کاهش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: ۲۸۲ مورد وفات طی ۹ ماهه نخست امسال در فریدونکنار رخ داده که خوشبختانه این عدد که سال گذشته ۴۰۷ فوتی بوده با کاهش ۳۰٫۷ درصدی همراه شد.

رئیس اداره ثبت احوال فریدونکنار با اشاره به آمار ازدواج و طلاق، تصریح کرد: تعداد ازدواج صورت گرفته در این بازه زمانی ۲۹۳ مورد ثبت شد که این عدد نسبت به سال گذشته که تعداد ۲۶۰ مورد بود افزایش ۱۲ درصدی پیدا کرد.

قلی‌پور با بیان اینکه متاسفانه آمار طلاق این شهرستان روند افزایشی داشته است گفت: طی ۹ ماه نخست امسال ۲۳۱ مورد طلاق در فریدونکنار رخ داد، درحالی که آمار همین بازه زمانی در سال گذشته ۱۷۷ طلاق بوده که افزایش ۲۹٫۸ درصدی را به همراه داشت.

وی با بیان اسامی مورد علاقه فریدونکناری‌ها یادآور شد: بیشترین اسامی مورد علاقه فریدونکناری‌ها در ۹ ماه نخست امسال به ترتیب علی، محمد، فاطمه و زهرا بوده است.

رئیس اداره ثبت احوال فریدونکنار درخصوص صدور شناسنامه‌های جدید و کارت ملی هوشمند، اظهارکرد: تعداد هزار و ۸۰۰ فقره شناسنامه طی این ۹ ماه صادر و همچنین دو هزار و ۳۴۴ نفر برای دریافت کارت ملی هوشمند ثبت‌نام کردند.

قلی‌پور افزود: شهروندان فریدونکناری می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان ظرف ۴۸ ساعت شناسنامه‌های جدید خود را دریافت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا