نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس:

سالن ارشاد فریدونکنار برای مراسم غیرارشادی استفاده می‌شود

بصیر، ولی‌الله نانواکناری در جلسه بررسی و بهینه‌سازی اماکن فرهنگی فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: مشکلات فرهنگی در فریدونکنار فراوان است و چه کسی باید پاسخگو باشد، همه به دنبال گرفتن مقصر هستند تا مشکلات را به فردی دیگر واگذار کنند.

وی با بیان اینکه مردم همواره در تمامی صحنه‌های انقلاب حضور دارند، خاطرنشان کرد: مسئولان باید به دنبال رفع مشکلات مردم باشند.

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سالنی که در اختیار ارشاد فریدونکنار قرار دارد از کمترین تجهیزات محروم است، تصریح کرد: باید از داشته‌هایمان به خوبی استفاده کنیم و در راستای رشد فرهنگ در این شهرستان به کار بگیریم.

نانواکناری با بیان اینکه امروز در فریدونکنار دو عدد کتاب خوانده نمی‌شود، اظهار کرد: چه کسی مسئول ساخت کتابخانه در فریدونکنار است، شان مردم این شهرستان بیشتر از یک کتابخانه است.

وی افزود: سالنی که در اختیار ارشاد است فقط برای مراسم و کارهای غیرارشادی استفاده می‌شود، سینما معضلی دیگر در این شهرستان است که در فریدونکنار رونق ندارد.

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تهدیدات به دلیل قوی بودن دشمن نیست بلکه به خاطر ضعف ما است، خاطرنشان کرد: گاهی اوقات توان مقابله وجود ندارد که نمی‌توان در آن بحث کرد در صورتی که اسلام از فرهنگ غنی برخوردار است و به آسانی در این زمینه می‌توانیم ورود پیدا کنیم.

نانواکناری در پایان گفت: اگر رفتار مسئولان به عمل تبدیل شود دیگر مشکلی وجود ندارد و امیدوارم در این جلسه بتوانیم نتایج مطلوبی را به دست آوریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا