در خطبه‌های نمازجمعه فریدونکنار عنوان شد؛

انتقاد امام جمعه فریدونکنار از فرماندار/استاندار مازندران پیگیر مصوبات سفر به خطه مبارک باشد

امام جمعه فریدونکنار با انتقاد از عملکرد فرماندار و اداره راه و شهرسازی در موضوع کمربندی گفت: استاندار مازندران پیگیر مصوبات سفر به خطه مبارک باشد.

به گزارش بصیرنیوز، حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور در خطبه‌های نمازجمعه فریدونکنار با گرامی‌داشت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و امام خمینی(ره)، اظهارکرد: مقام حضرت فاطمه زهرا(س) که به نام روز مادر و زن نامگذاری شده یک مقام بسیار بالاست که باید گرامی داشته شود.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) به عنوان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی توانست انقلابی را پرچمداری کند که در دنیا بی‌نظیر شد و البته برای این انقلاب خون‌های زیادی ریخته شد که باید از آن حفظ و حراست شود.

امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: ملت ایران درحالی که شرایط اقتصادی و معیشتی سختی را سپری می‌کنند اما به هیچ عنوان  از انقلاب خود پا پس نمی‌کشند که این امر بسیار با ارزش است.

تقی‌پور با بیان اینکه ستاد احیا تازه نفس در فریدونکنار راه‌اندازی شده است، یادآورشد: برخی از هنجارشکنی‌ها در فریدونکنار غیرقابل تحمل است و تعدادی از افراد درحالی که با کشف حجاب قانون را رعایت نمی‌کنند و بی‌حرمتی می‌کنند اما در حال دریافت خدمات از نظام اسلامی هستند که این امر مایه تاسف است.

وی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر در ادارات آغاز می‌شود، گفت: متاسفانه برخی از کارکنان زن و مرد در ادارات فریدونکنار حجاب و عفاف خود را رعایت نکرده و با لباس‌های تنگ و چسبان در محل کار خود حاضر می‌شوند که این موارد نیاز به تذکر جدی دارد.

امام جمعه فریدونکنار بر لزوم اصلاح رفتار مدیران و کارمندان با ارباب رجوع تاکید و اظهارکرد: برخی از مسئولان یا کارمندان ادارات با بی‌حوصلگی و عدم اطلاع از قوانین با مراجعه کنندگان برخورد می‌کنند که نیاز به امر به معروف و نهی از منکر دارد.

تقی‌پور افزود: مسئولان باید توجه داشته باشند که هرگونه خطایی از آن‌ها سر بزند، نظام زیر سوال می‌رود بنابراین اعضای ستاد احیا باید با جدیت در زمینه امر به معروف و نهی از منکر ادارات ورود پیدا کنند.

وی با بیان اینکه فضای انتقاد و گلایه باید باز باشد ادامه داد: به محض اینکه اگر یک نفر بخواهد از دستگاهی انتقاد یا گلایه کند به آن برچسب زده شود امر بسیار اشتباهی است.

امام جمعه فریدونکنار با انتقاد تند نسبت به تاخیر ۲۰ ساله در افتتاح پل کمربندی خاطرنشان کرد: چگونه آقایان مسئول در سطح استانی و شهرستانی دست روی دست گذاشته‌اند و یک پل به مدت ۲۰ سال هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.

تقی‌پور تصریح کرد: بخشی از پل کمربندی به هر علتی ریزش کرده اما تیرک نگهدارنده آن پس از گذشت چندین ماه هنوز برداشته نشده که مردم از کنار پل عبور کنند.

وی با انتقاد از فرماندار و مسئولان اداره راه گفت: مشخص نیست که فرماندار و مسئولان اداره راه و شهرسازی شهرستان برای رفع مشکل کمربندی فریدونکنار کجا هستند و چه کاری درحال انجام دارند.

امام جمعه فریدونکنار تاکید کرد: مسئولان وقت هم باید پاسخگوی عقب ماندگی پل کمربندی فریدونکنار باشند چراکه اعتبارات زیادی برای این پروژه هزینه شد اما آخر به نتیجه نرسید.

تقی پور ادامه داد: مسئولان نشان دادند که توانایی برطرف کردن مشکلات را دارند و برخی از مسائل هیچ نیازی به بودجه و امکانات ندارد بلکه نیاز به اراده قوی دارد.

وی با اشاره به اینکه مشکلات بندر و شهر باید سریعتر رفع شود، یادآورشد: مردم از این تبعیض ها و طول کشیدن‌ها گلایه‌مند هستند.

امام جمعه فریدونکنار اظهارکرد: این انقلاب پشتوانه مردمی دارد که هیچگاه با چندتا هیاهو توسط تعدادی افراد که عوامل استکبار هستند تغییر نخواهد کرد.

تقی‌پور خاطرنشان کرد: اینکه یک مدیرکل را با شراب دستگیر می‌کنند ننگ بزرگی است که اینگونه اتفاق‌ها موجب گلایه‌مندی مردم شده است.

وی تصریح کرد: آقای استاندار طی سفری که به فریدونکنار داشتند ۷۰ مصوبه را مشخص کردند که امیدواریم هرچه زودتر این مصوبات به مرحله اجرا برسد.

 

انتهای خبر/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا