آقای فرماندار بخواند؛

مصوبات هفته زن فریدونکنار روی کاغذ ماند!

درحالی که فرماندار فریدونکنار به عنوان رئیس ستاد گرامی‌داشت هفته زن در جلسه شهرستانی، عناوین مختلفی از برنامه‌ها را به مسئولان ادارات و نهادها تکلیف کرده بود که اجرا شود اما هیچ اقدام عملی برای این برنامه‌ها صورت نگرفت.

به گزارش بصیرنیوز، با پایان یافتن هفته گرامی‌داشت زن، که امسال از روز ۲۳ دی آغاز شده بود و تا ۳۰ دی آخرین روز این مناسبت بود می‌توان نگاهی به عملکرد مسئولان فریدونکنار درخصوص مصوبات مربوط به ستاد گرامی‌داشت هفته زن داشت.

در چند روز مانده به آغاز هفته زن، مسئولان فریدونکنار با برگزاری نشستی، تصمیماتی برای تدارک برنامه‌های این هفته گرفته بودند اما پس از پایان این هفته می‌بینیم که بسیاری از این برنامه‌ها یا اصلا اجرا نشد و یا ضعف اجرایی و محتوایی آن به قدری زیاد بود که نارضایتی مخاطبان را به دنبال داشت.

درحالی که فرماندار فریدونکنار به عنوان رئیس ستاد گرامی‌داشت هفته زن در جلسه شهرستانی، عناوین مختلفی از برنامه‌ها را به مسئولان ادارات و نهادها تکلیف کرده بود که اجرا شود اما هیچ اقدام عملی برای این برنامه‌ها صورت نگرفت و حتی در آذین بندی و تبلیغات محیطی نیز فریدونکنار از شهرستان‌های ضعیف استان قلمداد شد.

فرماندار فریدونکنار باید به این نکته توجه داشته باشد که اهالی رسانه و مردم به خوبی یادشان می‌ماند که مسئولان در زمینه‌های مختلف چه حرف هایی زده‌اند و چه وعده‌هایی داده‌اند بنابراین دوره مصوبات توخالی گذشته است.

آقای فرماندار شاید مسئولیت اجرای مصوبات را متوجه دستگاه‌های اجرایی سازد اما ایشان باید بدانند که اگر به جای نمایش‌های فانتزی، نقش پیگیری و نظارتی خود را قوی‌تر سازد می‌تواند به خوبی در اجرای برنامه‌ها موفق باشد.

سمانه سراج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا