در پی مطرح شدن استقلال خزرشهر از فریدونکنار؛

امام جمعه فریدونکنار به استاندار مازندران هشدار داد/از عواقب مسائل خرزشهر بر حذر باشید

در پی مطرح شدن استقلال مجتمع مسکونی خزرشهر از فریدونکنار، امام جمعه فریدونکنار طی یک نامه سرگشاده به استاندار مازندران از عواقب این مسئله هشدار داد.

به گزارش بصیرنیوز، در پی مطرح شدن استقلال مجتمع مسکونی خزرشهر از فریدونکنار و برگزاری جلسه احتمالی برای طرح این موضوع در استانداری، امام جمعه فریدونکنار طی یک نامه سرگشاده به استاندار مازندران از عواقب این مسئله هشدار داد.

متن این نامه به شرح زیر است؛

استاندار گرانقدر مازندران!

سلام علیکم

جناب استاندار محترم! از روزی که در اردوگاه شهید رجایی در معارفه فرماندار گرامی شهرستان فریدونکنار فرمودید:(نقل به مضمون) من آمده‌ام و نیز آماده‌ام تا فریدونکنار را از مظلومیت نجات بدهم و بعدها در سفر شهرستانی خود بر آن سخن تأکید ورزیدید، بارقه‌ی امید در دل همشهری‌های خطه مبارک جرقه زد و اینجانب نیز چندین بار از این گفته شما در خطبه های رسمی نماز جمعه شهرستان فریدونکنار تقدیر کرده‌ام که نگاه مثبت‌تان را به انتظار می‌نشینیم. اما در عمل از برخی از عوامل‌تان، متأسّفانه شاهد مواضعی هستیم که آن نور امید را به خاموشی می‌برند.

بارها مسئولانِ شهرستانی از طرق گوناگون به عرض مجریانِ استانی، کمبودها و گره‌های این شهرِ به‌فرموده‌ی شما مظلوم، را به عرض رسانده‌اند؛ اما عزمی جدی و محسوس و راهگشا بر گره‌گشایی‌های مد نظر شما در ضمن بیش از ٧٠ مصوبه سفرِ امید بخش‌تان ملاحظه نمی‌شود.

جناب استاندار پرتلاش

نه تنها امروز مسائل و معضلات قدیمی شهرستانِ ما از باب فقط نمونه می‌نویسم: انباشت زباله و بندر امام خمینی (رحمةالله علیه) و پل ولی عصر(عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) و برخی از کمبودهای بیمارستان و دامن‌گیری آسیب‌های اجتماعی و غیره حل نشده است، بلکه طرح استقلال خزرشهر در مرکز استان، بر چهره‌ی متحد مردم و مسئولان این شهرستان پنجه انداخته است.

اینجانب بار دیگر همان مطالبه‌ی مطرح شده در آخرین خطبه ماه مبارک رمضان گذشته را به یاد حضرتعالی می‌آورم و عواقب احتمالی ملغی نشدن این طرح را هشدار میدهم.

به گزارش بصیرنیوز، چند سالی است هیات مدیره و ساکنان مجتمع مسکونی خزرشهر به دنبال استقلال این مجتمع از شهر فریدونکنار بوده تا از پرداخت عوارض و هزینه‌های جانبی به شهرداری فریدونکناری معاف شوند که البته شنیده‌ها حاکی است قرار بود جلسه نهایی کمیسیون استقلال مجتمع مسکونی خزرشهر(تبدیل مجتمع مسکونی به شهرک) امروز(یکشنبه) دوم بهمن ماه در استانداری برگزار شود که با پیگیری‌های مسئولان شهرستانی فریدونکنار این موضوع به تعویق افتاد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا